• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری در بسیج رسانه زنجان برگزار می‌شود/آموزش شیوه‌های نوین رسانه‌ای به خبرنگاران زنجانی

  • کد خبر : 48946
  • 27 خرداد 1395 - 9:30

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری در بسیج رسانه زنجان خبر داد و گفت: سعی داریم در این دوره آموزشی خبرنگاران استان زنجان را با شیوه‌های نوین خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی آشنا کنیم.

ه نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به برگزاری دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری  در زنجان اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در این دوره از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده است.

وی استقبال از این دوره آموزشی را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه یک روز از آغاز ثبت نام در این دوره گذشته بیش از نیمی از ظرفیت پذیرش برای شرکت در این دوره پر شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به رایگان بودن شرکت در این دوره آموزشی گفت: بعد از تکمیل ظرفیت درباره زمان برگزاری این دوره آموزشی تصمیم‌گیری خواهد شد که به احتمال فراوان بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی از خبرنگاران فعال استان زنجان خواست در صورت تمایل برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی اقدام کنند، چرا که ممکن در چند روز آینده به دلیل تکمیل ظرفیت برای ثبت‌نام با مشکل مواجه شوند.

جعفری با بیان اینکه برای تدریس در دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری  از اساتید برجسته کشوری دعوت به عمل می‌آید، ابراز کرد: سعی داریم در این دوره آموزشی خبرنگاران استان زنجان را با شیوه‌های نوین خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره شیوه‌هایی که رسانه‌های مطرح دنیا در امر اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند، به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید افزایش سطح خبرنگاران استان در جهات مختلف تصریح کرد: امروز رسانه‌ها تاثیر بسزایی در امر اطلاع‎‌رسانی، مطالبه‌گری و روشنگری جوامع دارند که متاسفانه امروزه دنیای غرب با استفاده از شیوه‌های مدرن رسانه‌ای سعی در وارونه جلوه دادن حقیقت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه همین رسانه‌ها هستند که افکار عمومی را به جهات مختلف هدایت می‌کنند، اظهار داشت: وقتی در مقابل چنین قدرتی در جهان روبرو هستیم برای دفاع از منافع ملی باید با استفاده از شیوه‌های مدرن اطلاع رسانی به دنبال احقاق حقوق ملت باشیم.

جعفری پیگیری معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی را از رسالت‌های خبرنگاران برشمرد و تاکید کرد: اینکه ما خبرنگارانمان را به علم روز رسانه‌ای مجهز کنیم به طور یقین در راستای کاهش معضلات قدم برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم این دوره‌های آموزشی را در فواصل زمانی مناسب برگزار کنیم، گفت: ما علاوه بر برگزاری دوره‌های مقدماتی در دوره‌های حرفه‌ای سعی خواهیم کرد از اساتیدی استفاده کنیم که تجارب فراوانی در سطح ملی و بین‌المللی در امر رسانه‌ای را داشته و از نزدیک با کمبودها و ظرفیت‌های رسانه‌ای اشنا هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه در آینده دوره‌های عکاسی و تصویربرداری مقدماتی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در تمامی دوره‌های خبرنگاری و عکاسی گواهی پایان همان دوره از طرف سازمان بسیج رسانه کشور صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=48946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.