• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

بیش از ۶۰ نفر از دانشجویان کمیته امداد زنجان نخبه هستند

  • کد خبر : 49150
  • 02 تیر 1395 - 12:14

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ۶۲ نفر از دانشجویان کمیته امداد استان زنجان نخبه هستند.

بهرام ولیزاده امروز  اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد ۳۰ سرفصل خدماتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک معیشت تنها یکی از خدماتی است که به صورت سالانه به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، تصریح کرد: در سایر سرفصل‌های حمایتی نیز خدمات مربوط به مددجویان بر اساس نیازهای آنها ارائه می‌‎شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت حمایتی کمیته امداد از گروه‌های مختلف مددجویی بیان کرد: در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان زیرپوشش، خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد ۳ هزار و ۷۳۱ دانش‌آموز است.

ولیزاده با بیان اینکه ۶۲ نفر از دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد از نخبگان هستند، تصریح کرد: این افراد سفیران کمیته امداد در جامعه هستند و خوشبختانه حمایت‌‎های این نهاد منجر به موفقیت مددجویان در بخش‌های مختلف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه گزارشی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد ارائه کرد و گفت: اعزام نیازمندان به حرم امام رضا (ع) در قالب طرح شوق زیارت، کمک به رفع سوء تغذیه در کودکان زیر ۶ سال، ارتقای شاخص‌های بهداشتی در مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی به مددجویان از جمله خدماتی است که کمیته امداد به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه توسط این نهاد اشتغالزایی برای مددجویان است، تصریح کرد: تا پایان سال جاری جشن خودکفایی و خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد، برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه خدمات کمیته امداد با همکاری و همراهی خیرین ارائه می‌شود، اضافه کرد: به همین منظور در ماه رمضان، نیز از ظرفیت‌های خیرین در حمایت از مددجویان استفاده خواهد شد.

ولیزاده با اشاره به اینکه در ماه رمضان همه طرح‌های مشارکتی و حمایتی کمیته امداد اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: در این راستا با دایر کردن پایگاه‌های حامی‌یابی از کمک‌های حامیان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=49150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.