• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

گزارش تصویری از افطاری ساده در خرمدره

  • کد خبر : 49151
  • 02 تیر 1395 - 12:35
گزارش تصویری از افطاری ساده در خرمدره

هیئت محیی المومنین(عج) با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای برپایی افطاری ساده ، در ماه مبارک رمضان به برپایی سفره افطاری چهارراه قائم خرمدره نموده است.

به گزارش نبض سحر، هیئت محیی المومنین(عج) با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای برپایی افطاری ساده ، در ماه مبارک رمضان به برپایی سفره افطاری چهارراه قائم خرمدره نموده است.

رهبر انقلاب در خطبه‌هاى نماز عید سعید فطر سال ۱۳۹۲، از فراگیری بیشتر این موضوع احساس رضایت کرده و چنین اشاره کنند که: «آنچه انسان در این ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است. سال گذشته از مردم عزیزمان خواهش شد که تشریفات افطار را کم کنند، کمیت ضیافت‌شوندگان در افطار را افزایش بدهند؛ امسال در مراکز عمومى، در مراکز مقدس، در خیابان‌ها، در افطاری ساده اگرچه ساده است و ساده برگزار می‌شود اما دارای تأثیرات شگرف فردی و اجتماعی است که کمترین آن ایجاد روحیه‌ی گذشت و ایثار و توجه به دیگران، و به مرور ساخت شهری بر مبنای شاخص‌های یک شهر اسلامی است. شهری که در آن، روابط اجتماعی افراد بیش از هر چیز دیگری بر مبنای «دین» و آموزه‌های دینی است.

حسینیه‌ها، در جاى جاى کشور، خبرهایى که به ما رسید، نشاندهنده‌ى این بود که مردم همت کرده‌اند و این کار را توسعه داده‌اند. توصیه‌ى این حقیر این است که اینجور چیزها را – که در شکل دادن به سبک زندگى اسلامى تأثیر می‌گذارد – هرچه بیشتر توسعه بدهید.

هیئت محیی المومنین به صورت خود جوش و مردمی اقدام به برپائی این افطاری ساده کرده است.

افطاری (۵) افطاری (۶) افطاری (۷) افطاری (۱) افطاری (۲) افطاری (۳) افطاری (۴)

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=49151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.