• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
4

در شب های قدر خود را آماده عبادت خالصانه و عاشقانه با معبود خود کنیم

  • کد خبر : 49257
  • 04 تیر 1395 - 14:02
در شب های قدر خود را آماده عبادت خالصانه و عاشقانه با معبود خود کنیم

امام جمعه خرمدره گفت: در شب های قدر خود را آماده عبادت خالصانه و عاشقانه با معبود خود کنیم وبه فرزندانمان را به شب زنده داری ها بیاموزیم و خواست خداوند را ملاک اعمال خود قرار داهیم.

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: شب قدر شبی است که سرنوشت انسان ها در همه ی هستی، تقدیر و اندازه گیری می شود.

وی گفت: در  شب های قدر خود را آماده عبادت خالصانه و عاشقانه با معبود خود کنیم وبه فرزندانمان را به شب زنده داری ها بیاموزیم و خواست خداوند را ملاک اعمال خود قرار داهیم.

امام جمعه خرمدره ضمن تاکید بر فضیلت شب های قدر گفت: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است، این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است. عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله بهشتی، هفته قوه قضائیه را گرامی داشت و گفت: شهید بهشتی متفکر، عالم، زمان شناس و معمار قوه قضائیه بودند.

خطیب جمعه خرمدره ضمن گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی سردشت گفت: عامل اصلی  این بمباران شیمیایی آمریکا بود، بعضی فکر می کنند که امریکا “دست گیری” خواهد کرد که این اشتباه است و غلط و   “دست گیری” تنها مختص خداوند است.

حسینی با بیان این مطلب که هفته آینده روز قدس را در پیش خواهیم داشت گفت: روز قدس روز فلسطین است ، روز قدس ابداع امام (ره) است و یک جنگ عبری عربی را تبدیل به یک امر بین المللی کرد.

وی افزود: امام راحل با تدبیر خود جهان را آگاه کرد که مسئله فلسطین ، قدس و درگیری که در آنجا صورت می گیرد فقط محدود به مرزهای فلسطین نیست.

امام جمعه خرمدره ضمن تقدیر از کمک های مردم در جشن گلریزان گفت: در این ایام هم ایتام را فراموش نکنید و به آنان نیز کمک کنید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=49257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.