• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

خداحافظی اجباری ورزشکار خرم دره ای از ورزش حرفه ای

  • کد خبر : 49311
  • 05 تیر 1395 - 9:45
خداحافظی اجباری ورزشکار خرم دره ای از ورزش حرفه ای

فرشاد کردلو ،دو ومیدانی کار خرمدر ه ای به دلیل شرایط نامناسب و مشکلات مادی که دارد میخواهد در اوج ، ورزش حرفه ای را کنار بگذارد.

به گزارش نبض سحر، فرشاد کردلو ورزشکار خرمدره ای عضو تیم ملی جوانان است که ۱۹سال سن دارد، رشته مکانیک را در دبیرستان پشت سر گذاشته و سه سال است که  رشته دومیدانی کار میکند،و دارای مقام های زیادی است که مهمترین آنان در بخش نوجوانان ،دوم کشوری و بخش جوانان اول کشوری است و در حال حاضر  یک سال و نیم است که در تهران  بسر می برد.

 

این جوان ورزشکار خرمدره ای در گفت و گو با نبض سحر گفت:  شرایط به حدی برایم نامناسب است که در ایتدای راه میخواهم ورزش حرفه ای را کنار بگذارم.

فرشاد می گوید:  سه سال است که وارد دوومیدانی شده ام م و یک سال است در تهران تمرین می کنم،تا الان روحیه خودم را حفظ کرده ام که بیشتر دوام بیاوم اما نمی شود!
وی از مشکلات خود گفت: در این یک سال هم تمام هزینه هایم را خودم پرداخت کرده ام ،در حالی که هیچ حقوقی به من و مربی ام نداده اند ،حتی  صبحت کردم یکی از اتاق های فدراسیون را به من بدهند و هزینه خورد و خوراک بر عهده خودم باشد اما هر بار جواب مختلف داده اند و ردم کرده اند.

این دومیدانی کار خرمدره ای گفت: اخیرا هم گفته اند حق نداری با مربی تهرانی ات تمرین کنی و باید به شهرت برگردی  و یا مربی که کشفت کرده کار کنی!حالا هم مربی ام استعفا داده است ، آخر تیرماه سال جاری قرارداد اجاره خانه ام تمام می شود اگر اتفاقی نیفتد قید دو و میدانی را می زنم!

کردلو علت این تصمیم را این گونه بیان کرد:  خانواده ام دیگر نمی توانند هزینه های من را تامین کنند، این در حالی است که من بهترین رکود۴۰۰ متر جوانان را دارم چند هفته پیش که به جوانان آسیا رفته بودیم آنقدر مشکلات داشتیم حتی نزدیک به رکورد خودمان هم نبودیم، یک هفته فقط برنج و سیب زمینی خوردیم!

این ورزشکار عضو تیم ملی گفت: من برای ادامه تمرینات در تهران باید خوابگاه داشته باشم یا  کمک مالی که بتوانم  تمریناتم را اینجا ادامه بدهم ،ماهیانه بیشتر از یک میلیون تومان هزینه اجاره خانه و خورد و خوراکم می شود، امیدوارم مسئولین من را حمایت کنند تا بتوانم ورزش را ادامه بدهم.

 

 

فرشاد کردلو (۲) فرشاد کردلو (۴)

فرشاد کردلو (۳) فرشاد کردلو (۱)

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=49311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.