• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال کمک مردمی در جشن گلریزان زنجان

  • کد خبر : 49372
  • 06 تیر 1395 - 10:29

مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال کمک مردمی در جشن گلریزان استان زنجان خبر داد و گفت: این مبلغ از محل برگزاری سه جشن گلریزان در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره جمع‌آوری شده است.

علی خلجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ستاد دیه استان زنجان به منظور فراهم ساختن زمینه آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌ها و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از حمایت‌های ستاد دیه در قبال زندانیان نیازمند برگزاری جشن گلریزان است که به صورت سالانه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این مراسم هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان در ایام ولادت امام حسن مجتبی‌ (ع) برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه جشن گلریزان هر سال با حضور خیرین و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز این جشن در سه شهرستان زنجان، ابهر و خرم‌دره برگزار شد.

خلجی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن شامل مبالغی در قالب کمک نقدی، چک، تعهدی و وام کمیته امداد بود، اظهار کرد: طبق آمار میزان کمک‌های مردمی از این محل ۴ میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۸۱ ریال بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال کمک‌های جمع‌آوری شده از محل جشن گلریزان شهرستان زنجان ۲ میلیارد و ۶۷۱ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۴۸۱ ریال بود، گفت: این جشن همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در جشن گلریزان ابهر نیز یک میلیارد و ۶۴۹ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال کمک جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این جشن نیز روز پانزدهم ماه مبارک رمضان با حضور خیرین و مسؤولان ابهری برگزار شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان همچنین میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن گلریزان شهرستان خرم‌دره را ۶۴۲ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: جشن گلریزان خرم‌دره نیز روز شانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری جشن‌های گلریزان ۲۲۳ زندانی نیازمند غیر کلاهبرداری در زنجان در انتظار آزادسازی بودند، گفت: بدهی این زندانیان متفاوت بوده و حتی زندانیانی بودند که به خاطر ۲ میلیون تومان در زندان به سر می‌بردند.

خلجی در پایان با دعوت از خیرین برای کمک به زندانیان نیازمند گفت: کمک خیرین موجب آزادسازی تعداد زیادی از زندانیان شده و در نتیجه آسیب‌های ناشی از زندانی بودن سرپرست خانوار کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=49372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.