• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

مسیر راهپیمائی روز قدس خرمدره مشخص شد/روز قدس، یادگار ماندگار از امام راحل (ره)است

  • کد خبر : 49400
  • 07 تیر 1395 - 13:56
مسیر راهپیمائی روز قدس خرمدره مشخص شد/روز قدس، یادگار ماندگار از امام راحل (ره)است

در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روزقدس مسیر راهپیمائی مشخص شد.

به گزارش نبض سحر، معاون فرماندار خرم دره در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز بزرگ به عنوان روز قدس توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: نامگذاری این روز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل نمایش همبستگی و وحدت جهان اسلام در حمایت از انتفاضه و قدس شریف و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی است.

افشار جعفری در ادامه به اقدامات جنایتکارانه کشورهای حامی تروریسم درکشتار مسلمانان بی گناه به دست گروه های تکفیری و داعش درکشورهای همسایه اشاره کرده و بیان داشت: برگزاری باشکوه روز قدس امسال از اهمیت زیادی برخوردار است .

وی در پایان همکاری تمامی ادارت شهرستان در آذین بندی فضای شهری و اطلاع رسانی و نصب بنر مربوط به این روز را در نقاط مختلف سطح شهری وروستایی مورد تاکید قرارداد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم دره از ساعت۱۰ونیم صبح روز جمعه یازدهم تیرماه از مقابل مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) آغاز و به سمت مسجد جامع برگزارخواهد شد.

درادامه این جلسه هر یک از اعضا به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده خود برای برپایی هرچه باشکوهتر مراسم روز جهانی قدس پرداختند

همچنین فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در گفت و گو با نبض سحر گفت: روز جهانی گفت روز قدس یادگاری ماندگار از امام راحل (ره) برای تمام مسلمانان و مستضعفان جهان است.

سرهنگ علی صادقی ضمن دعوت از حضور مردم در این راهپیمائی گفت:  مردم با حضور پرشور خود در روز قدس بار دیگر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و هم پیمانانش را محکوم خواهند کرد.

وی با یادآوری جنایت های خصمانه رژیم صهیونیستی افزود: وعده خداوند بر این است که حق همیشه پیروز و باطل شکست می خورد .

صادقی با  بیان برنامه های اجرایی سپاه ناحیه،حوزه ها و پایگاه ها گفت: از جمله برنامه های روز قدس برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری که در سطح حوزه ها و پایگاه ها برگزار می شود .

.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=49400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.