• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
12

حجاب از درون محیط‌ های خانوادگی شکل می‌گیرد

  • کد خبر : 49941
  • 22 تیر 1395 - 11:24
حجاب از درون محیط‌ های خانوادگی شکل می‌گیرد

فرماندار خرمدره گفت: حجاب از درون محیط‌های خانوادگی شکل می‌گیرد، پس خانواده‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و به فرزندان خود بهای بیشتری دهند.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی  در گردهمایی بانوان خرم‌دره که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با توجه به تربیت نسل جدید کشور از دستگاه‌هایی است که باید به موضوع عفاف و حجاب توجه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی مرتبط نیز باید اهتمام لازم را در زمینه ترویج این فرهنگ و نهادینه کردن آن داشته باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب اسلام است، حجاب نیز به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شده است، تصریح کرد: هر قدر که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد، حجاب به اشکال مختلف خود را نشان می‌دهد.

 

فرماندار خرمدره گفت: حجاب از درون محیط‌های خانوادگی شکل می‌گیرد، پس خانواده‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و به فرزندان خود بهای بیشتری دهند.

 

وی  با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید در تقویت ایمان و اعتقادات فرزندان خود کوشا باشند، تصریح کرد: دشمن کانون گرم خانواده را به عنوان مهم‌ترین پایگاه تهاجم فرهنگی خود انتخاب کرده است.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه ازدواج‌های نسنجیده از پیامدهای ارتباطات خیابانی است، تصریح کرد: باید تلاش‌های لازم در زمینه اطلاع‌رسانی درست از پیامدهای این نوع ارتباطات وجود داشته باشد که این امر نیز به نوبه خود از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، از جمله طلاق پیشگیری می‌کند.

cxc

امام جمعه خرمدره هم در این مراسم به نقش حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: در زمان های گذشته و قبل از اسلام هم در ادیان مختلف حجاب مرسوم بوده و زنان در کتیبه ها و سنگ نگاره های قدیم با حجاب کامل دیده می شوند.

وی گفت: حجاب موجب مصون ماندن از خیلی از مسائل  و مشکلات اجتماعی می شود و حجاب برای مردان هم لازم است .

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=49941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.