• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

نظارت شورای نگهبان موجب سلامت جامعه می شود

  • کد خبر : 50027
  • 25 تیر 1395 - 14:27
نظارت شورای نگهبان موجب سلامت جامعه می شود

امام جمعه خرمدره گفت: برخی ها بر نظارت شورای نگهبان اعتراض می کنند ولی این نظارت شورای نگهبان موجب برپائی نظام و سلامت جامعه است .

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند به وسیله تقوا بنده را حفظ مى کند از آنچه که عقلش به آن نمى رسد و کور دلى و نادانى او را بر طرف مى سازد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به موجب اصل نود و یکم قانون اساسی و به منظور پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی تشکیل ‏شد و شورای نگهبان در نظام اسلامی دارای جایگاه نظارتی است، و یکی دیگر از وظایف نظارتی آن نظارت برانتخابات و صلاحیت های کاندیداهای انتخابات می باشد.

امام جمعه خرمدره گفت: برخی ها بر نظارت شورای نگهبان اعتراض می کنند ولی این نظارت شورای نگهبان موجب برپائی نظام و سلامت جامعه است .

حسینی در ادامه به سالروز صدور قطع نامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۶۶، دولت‌های استکباری که موجودیت رژیم بعثی را در خطر دیدند به صدور قطعنامه ۵۹۸ کردند اما حتی بعد از آتش بس نیز نیروهای عراقی به کشور حمله کردند و امام راحل هم برای  مصلحت انقلاب و نظام این قطع نامه را پذیرفت.

وی در ادامه به تحریم های تسلیحاتی امریکا اشاره کرد و گفت: اگر ما امیدوار بر کمک دشمن باشیم ، زهی بر  خیال باطل است و ضربه به خون شهدا و  حیثیت نظام و انقلاب است.

خطیب جمعه خرمدره افزود: پیگیری فیش های نجومی که توسط معاون اول رئیس جمهور قرار به انجام شدن است و نتیجه آن برای اطلاع رسانی عموم منتشر خواهد شد.

حسینی همچنین به حوادث اخیر فرانسه اشاره کرد و گفت: در کشور فرانسه حمله یک راننده کامیون به مردم در شهر نیس در فرانسه دست کم ۸۰ کشته و ۱۳۰ زخمی برجا گذاشته است .

وی با اشاره به گذشت یک سال از برجام گفت:ما به تمامی تعهدات خود عمل کردیم ولی استکبار همچنان پایبند زورگوئی وظلم هایش است.

امام جمعه خرمدره با اشاره فرمایشات رهبری تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند: دشمنی ایران اسلامی با آمریکا و صهیونیسم را مبتنی بر اصول منطقی و مبانی اسلامی است و مبارزه ضد‌آمریکایی و ضد‌صهیونیستی ملت ایران، هیچ تعصب نژادی و مذهبی حاکم نیست.

حسینی همچنین به آغاز هفته بهزیستی اشاره کردو گفت: خدمات بهزیستی در جامعه برای افراد نیازمند، خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست و معلومان  است که خدمات مطلوبی را برای آنان ارائه می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=50027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.