• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در خرم دره

  • کد خبر : 50109
  • 27 تیر 1395 - 12:51
بیش از ۱۲ هزار  نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در خرم دره

مسعود علیاری در دیدار با فرماندار این شهرستان بابیان اینکه حمایت از کارفرمایان از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: کارگر، کارفرما و دولت اضلاع مثلث تامین اجتماعی را تشکیل می دهند و به طور قطع اختلال در هر یک از این ضلع ها مشکلاتی را در ضلع های دیگر بوجود می آورد. […]

مسعود علیاری در دیدار با فرماندار این شهرستان بابیان اینکه حمایت از کارفرمایان از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: کارگر، کارفرما و دولت اضلاع مثلث تامین اجتماعی را تشکیل می دهند و به طور قطع اختلال در هر یک از این ضلع ها مشکلاتی را در ضلع های دیگر بوجود می آورد.
علیاری، با اشاره به فعالیت های این سازمان طی سال ۹۴ در شهرستان خرمدره افزود: طی سال گذشته در تامین اجتماعی شعبه خرمدره ۵۰ میلیارد ریال بابت مستمری و تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت هزینه شده است که امسال با توجه به افزایش حقوق و دستمزدها این رقم افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور تامین اجتماعی را نیز درگیر خود کرده است با توجه به این موضوع، این سازمان همواره تلاش کرده به همه تعهدات خود در موعد مقرر نسبت به بیمه شده ها عمل کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به تسهیلات تامین اجتماعی بابت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی ابراز کرد: اگر حق بیمه و لیست کارکنان توسط کارفرما به موقع ارائه شود در اجرای قانون هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
وی شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در این شهرستان را ۱۲ هزار نفر ذکرکرد.
فرماندار خرمدره نیز با بیان اینکه از سال ۴۰ تا سال ۵۷ کل فضای درمانی شهرستان خرمدره ۴۸۰ متر مربع بود، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و از سال ۵۷ تا ۷۷ این فضا به ۹۸۰ مترمربع افزایش یافت.
جمشید شیخی افزود: حوزه بهداشت و درمان یکی از اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید است که از سال ۹۳ تاکنون اقدامات خوبی با کمک خیرین در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده که با این اقدامات توسعه چهار هزار و ۱۸۸ مترمربعی فضای درمانی این شهرستان به وقوع پیوسته است.
وی همچنین از مسئولان تامین اجتماعی استان خواستار گسترده شدن خدمات تامین اجتماعی و استقرار کمیسیون پزشکی در این شهرستان شد.
علی محمدی مدیر در مان تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: دو بیمارستان امام حسین(ع) و امید ابهر همچنین درمانگاه های شهدای خرمدره و سهروردی خدابنده نیز خدمات درمانی مستقیم را به افراد تحت پوشش این سازمان ارائه می کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=50109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.