• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان زنجان آغاز شد

  • کد خبر : 50096
  • 27 تیر 1395 - 9:34

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: اولین مرحله پرداخت بهای گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان انجام شد و این روند طی روز و هفته های آینده شتاب بیشتری می یابد.

رسول منصوری  ، افزود: با شروع پرداخت ها بیش از ۷۸۴ میلیون ریال بهای گندم به کشاورزان این استان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: نگرانی هایی در مورد پرداخت بهای گندم مازاد بر نیاز خریداری شده از کشاورزان در این استان وجود داشت که با مساعدت دولت و تخصیص منابع لازم این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.
منصوری، میزان خرید گندم از کشاورزان این استان را تاکنون ۸۷ هزار و ۴۸۰ تن اعلام کرد و افزود: این شرکت امسال با مهیا کردن شرایط لازم ۳۰۰ هزار تن گندم خریداری خواهد کرد که این میزان چهار هزار میلیارد ریال گردش مالی برای کشاورزان به همراه دارد.
وی ابراز کرد: امسال در شهرهای زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره و ایجرود به ترتیب ۵۲، ۱۳۰ ، ۳۵ و ۲۷ هزار تن گندم خریداری خواهد شد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطق ۱۴ استان زنجان ادامه داد: در شهرهای ماهنشان، طارم و سلطانیه نیز به ترتیب ۳۰، یک هزار و ۲۵ هزار تن گندم خریداری که در مجموع ۳۰۰ هزار تن را شامل می شود.
وی خاطرنشان کرد: ۴۱ مرکز خرید در این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است.
پارسال ۲۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شد و میزان مبلغ پرداخت شده نیز دوهزار و ۶۳۰ میلیارد ریال بود که ۲۲ هزارو ۴۶۰ محموله گندم از هفت هزار و ۵۳۵ کشاورز خرید و به سیلوها تحویل داده شد.

انتهای پیام /منبع: ایرنا

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=50096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.