• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

دوره خبرنگاری بسیج رسانه استان زنجان ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 50168
  • 28 تیر 1395 - 11:53

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: با حضور مربی پیشکسوت، دوره خبرنگاری بسیج رسانه استان زنجان ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

عبدالله جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: کارگاه آموزش خبرنگاری حرفه‌ای در زنجان در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی در تشریح فرآیند برگزاری این دوره خبرنگاری، گفت: این دوره در یک روز در سازمان بسیج رسانه استان زنجان و به صورت فشرده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: ثبت‌نام در این دوره خبرنگاری پیش از ماه رمضان آغاز و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

جعفری با تاکید بر اینکه استقبال از این دوره خبرنگاری چشمگیری بوده است، گفت: در این دوره از خبرنگاری بیش از ۵۰ نفر ثبت‌نام کرده که در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی در این رابطه ادامه داد: این دوره از خبرنگاری در روز پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه سال جاری از صبح تا عصر همان روز ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان همچنین ابراز کرد: در این دوره آموزشی مباحث نوین حوزه رسانه به خبرنگاران استان زنجان آموزش داده خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه در این دوره یکی از پیشکسوتان عرصه خبرنگاری به عنوان مربی حضور خواهد داشت، افزود: محمد کریمی یکی از پیشکسوتان و تحلیل‌گران حوزه رسانه که سابقه درخشان در امر رسانه دارند به عنوان مدرس در این کارگاه آموزشی حضور دارد.

وی در تصریح اهداف برگزاری این دوره خبرنگاری، بیان کرد: زنجان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح کیفی خبرنگاران استان زنجان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: قبل از این نیز دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری توسط سازمان بسیج رسانه برگزار شده است.

جعفری در پایان سخنان خود تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا این دوره‌های آموزشی را در فواصل زمانی مشخص برگزار کنیم که در همین راستا در آینده دوره‌های آموزش عکاسی مقدماتی و حرفه‌ای توسط این سازمان برگزار خواهد شد که جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=50168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.