• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

برگزاری نمایشگاه در فنی حرفه ای خواهران/ ارائه خدمات آموزشی به بیش از ۱۰۰۰ نفر

  • کد خبر : 50271
  • 30 تیر 1395 - 12:35
برگزاری نمایشگاه در فنی حرفه ای خواهران/ ارائه خدمات آموزشی به بیش از ۱۰۰۰ نفر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمیه شهرستان خرمدره از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت هفته ملی مهارت خبر داد.

 

 

به گزارش نبض سحر، مینا عرب خانی در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمیه شهرستان خرمدره  از سال ۷۳ فعالیت خود را شروع کرده است و در حال حاضر این مرکز در ۱۲ کارگاه مشغول ارائه خدمات به متقاضیان است.

وی  همچنین به مراکز آزاد فنی حرفه ای اشاره کرد و گفت: ۱۰ مرکز آزاد آموزشی زیر نظر فنی حرفه ای در شهرستان مشغول به فعالیت هستند که سه مرکزآموزش خیاطی ، ۴ مرکز آموزش آرایشگری، یک مرکز حسابداری و دو مرکز آموزش رایانه در شهر مشغول فعالیت و آموزش هستند.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمیه شهرستان خرمدره با اشاره به هفته ملی مهارت (یکم تا ششم مرداد ماه) از برگزاری نمایشگاهی به مدت یک هفته خبر داد و افزود: این نمایشگاه در جهت آشنایی بیشتر مردم با آموزش های فنی و حرفه ای و اطلاع از ظرفیت ها و پتانسیل های این مرکز و رشته های در حال تدریس، برگزارخواهد شد تا با هماهنگی و انسجام بیشتر به آموزشهای فنی و حرفه ای را در جامعه ترویج نموده و نیازبازار کار به نیروی ماهر را تامین نمائیم.

photo_2016-07-20_13-04-54

عرب خانی همچنین گفت: مرکز آموزشی فنی حرفه ای سمیه در رشته های رایانه، حسابداری، روباتیک، آشپزی،معرق کاری، خیاطی، نقشه کشی، قلاب بافی، قالی بافی، گلدوزی و گلیم بافی مشغول به فعالیت و آموزش به کارآموزان است.

وی همچنین از آموزش یک هزار و ۲۹۱ نفر در مرکز فنی حرفه ای خواهزان سمیه خبر داد و گفت: در سال ۹۴، از این میزان افراد آموزش دیده حدود ۱۴۵ نفر مشغول به کار و اشتغال زائی کرده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=50271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.