• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

حمایت از تولید داخلی موجب رونق اقتصاد می شود/ شفاف سازی در خصوص حقوق های نجومی ضروری است

  • کد خبر : 50327
  • 01 مرداد 1395 - 14:27
حمایت از تولید داخلی موجب رونق اقتصاد می شود/ شفاف سازی در خصوص حقوق های نجومی ضروری است

امام جمعه خرمدره گفت: حمایت از تولید داخلی موجب رونق اقتصاد می شود و همچنین شفاف سازی در خصوص حقوق های نجومی ضروری است.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:  خداوند در سوره جمعه می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید! هنگامی که برای نماز روز جمعه اذان گفته شود ، به سوی ذکر خدا بشتابید و خرید و فروش را رها کنید که این برای شما بهتر است.

وی در ادامه  گفت: مرد بادیه نشینی  خدمت پیامبر(ص) رسید و عرض کرد: ای پیامبر خدا، من چندین بار آماده حج شدم; ولی امکانات انجام آن برایم فراهم نگشت. حضرت در جواب فرمود ، بر تو باد به نماز جمعه به درستی که نماز جمعه حج مستمندان است.

امام جمعه خرمدره  در ادامه به  اقامه اولین نماز جمعه رسمی در جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ اشاره کردو گفت: ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت ‏اللَّه طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد، حضرت امام خمینی(ره)، چند روز قبل از این تاریخ، امامت جمعه را به ایشان سپردند و حکم برپایی و اقامه نماز جمعه را صادر فرمودند.

حسینی همچنین به اهمیت اقامه نماز جمعه در اکثر شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: نماز جمعه در ایجاد اتحاد در میان آحاد مسلمین و حفظ انسجام جامعه ی اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارد،. نماز جمعه در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن و بحران های آنان نقش موثری ایفا کرده است.

وی همچنین به روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در هفته آینده اشاره کرد و افزود: دولت برای خدمت به مردم در تمامی موارد زمینه سای بکند، کارآفرینی و ایجاد شغل

عامل موفقیت است و باید به مردم ارزش قائل شویم.

خطیب جمعه خرمدره همچنین به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود:  ما باید کالاهای داخلی را خریداری کنیم و با خرید کالای داخلی به تولید داخل رونق ببخشیم و همچنین تولید کنندگان داخلی کالاهای باکیفیت تولید کنند.

حسینی گفت: حقوق های بالای برخی مدیران را باید مردم بدانند تا تفاوت یک مدیر سالم و نالایق مشخص شود، اینکه می گویند این حقوق های بالا بر اساس نوع فعالیت مدیران است قابل قبول نیست و خائنین باید شناخته شوند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز پهلوانی گفت:  اخلاق پهلوانی و روز بزرگ منشی باید در ورزش باشد و همه به این فرهنگ اعتنا بورزند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=50327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.