• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

۳ میلیاردو ۸۸۰ میلیون تومان سهم خرم دره از از اعتبارات استانی

  • کد خبر : 51019
  • 18 مرداد 1395 - 11:04
۳ میلیاردو ۸۸۰ میلیون تومان سهم خرم دره از از اعتبارات استانی

فرماندار خرم دره سهم شهرستان خرم دره از میزان تخصیص اعتبارات ابلاغی تملک دارایی های سرمایه ای استان زنجان را سه میلیاردو ۸۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش نبض سحر،  جمشید شیخی در  جلسه  کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: سهم شهرستان خرم دره از میزان تخصیص اعتبارات ابلاغی تملک  دارایی های سرمایه ای سه میلیاردو ۸۸۰ میلیون تومان است و  روسای دستگاه های اجرایی شهرستان   با هماهنگی مدیران استانی مربوطه و فرمانداری منابع تخصیص داده شده را با جدیت پیگیری کنند.

وی  با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات کمیته برنامه ریزی در شهرستان  گفت : جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان برای اطلاع از آخرین پیشرفت پروژه ها تشکیل می شود و توزیع اعتبارات تمللک  دارایی های سرمایه ای سهم شهرستان طبق دستورالعمل ابلاغی و با تعیین فصل ها صورت می گیرد که درابتدای هر سال اختصاص می یابد .

فرماندار خرمدره  در ادامه همچنین با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید با همت وتلاش مضاعف مسئولین شهرستان و مردم و تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان توسعه عمران وآبادانی شهرستان خرم دره با شتاب بیشتری ادامه یابد.

شیخی در بحث آبرسانی شهرستان نیز گفت: امسال برای تاسیسات آب و فاضلاب و آبرسانی از محل اعتبارات ملی کشوری ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل ماده ۱۸۰ ملی در نظر گرفته شده است .

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان خرم دره در بخش تربیت بدنی نیز با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمانی تنها استخر موجود در شهرستان و ابراز نگرانی از این بابت ،خواستار پیگیری و با اولویت حل مشکلات آن از طریق مسئولان مربوطه شد.

فرماندار خرم دره اظهارداشت: بدلیل برخوردار بودن شهرستان ، این شهرستان از محل اعتبارات  ۲درصد نفت اعتباری در نظر گرفته نشده است.

وی همچنین به تکمیل و اختصاص بودجه برای رختکن مجموعه  ورزشی کارگران به مساخت ۹۰۰ متر مربع و اختصاص اعتبار بابت تجهیزات اداری تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، تسریع در تکمیل طرح تفصیلی خرم دره باتوجه به پرداخت بخشی از بدهی مانده و تسویه حساب باپیمانکار  ،تاکید بر ساماندهی معابر و ساختمان های ادارات و … برای تسهیل تردد معلولان و افراد کهنسال به این مراکز  ،ساخت استخر روستایی اردجین و مساعدت و لحاظ اعتبارات لازم براساس اولویت ها ی شهرستان از طریق استان به ویژه برای مساجد که مراجعات زیادی هم در این زمینه وجود دارد نیز اشاره کرد و خواستار مساعدت از محل های مربوطه شد.

شیخیهمچنین  از افتتاح ۴ مرکز بهداشتی و درمانی در هفته دولت امسال خبرداد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان از سال ۱۳۴۲ تاسال ۱۳۹۳ جمعا ۹۵۰ متر مربع فضا و مراکز درمانی در شهرستان وجود داشت که در دولت تدبیر و امید ۴هزار و۱۸۸ متر مربع ایجاد شده است .

در ابتدای این جلسه نیز  کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: هدف از تشکیل این جلسات بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها و ابلاغ اعتبارات هر پروژه در راستای سرفصل تعین شده است و با توجه به تشکیل جلسات شورای برنامه ریزی استان طی سه ماهه اول سال ۱۳۹۵ و برنامه توزیع اعتبارات سهم شهرستان ها مقرر و  توزیع اعتبارات بین شهرستان ها براساس میانگین ۵ ساله اقدام شود  که در این راستا سهم شهرستان خرم دره از مجموع ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توزیع اعتبارات استانی، ۳میلیارد ۸۸۰ میلیون تومان است .

IMG_0048

اکبری  سهم استان زنجان از اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه وبودجه را ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد وگفت:بعداز ابلاغ این بودجه سهم هریک از شهرستانها برحسب نیاز تعیین می گردد.

وی در ادامه سهم شهرستان خرم دره از کل اعتبارت استانی را ۳میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعلام کرد  وافزود: این مبلغ ۵ درصداز کل سهم اعتبارات استان بوده که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.

این کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان درادامه افزود: پروژه های پیشنهادی شهرستان در قالب ۱۸ طرح،۴۴  برنامه و ۸۴ پروژه می باشد که برای رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان خرم دره برنامه ریزی شده است.

IMG_0035

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=51019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.