• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

استاندار زنجان یکشنبه آینده معرفی می‌شود

  • کد خبر : 51167
  • 21 مرداد 1395 - 0:59

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آخرین تصمیمات روز یکشنبه آینده و در جلسه هیأت دولت موضوع انتخاب و معرفی استاندار زنجان انجام می‌شود.

نبض سحر:احمد بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی امروز آیین تودیع و معارفه جمشید انصاری به عنوان معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی با تبریک این انتصاب تصریح کرد: امید می‌رود استاندار جایگزین انصاری تغییرات اساسی و درست در استان و شهرستان‌ها ایجاد کند.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار زنجان باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشند، افزود: این مطالبات شامل خواسته‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … می‌شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه شاخصه من و مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار زنجان فردی اجرایی است، خاطرنشان کرد: مردم زنجان از وعده و وعیدهای سیاسی و شعارهای مختلف خسته شده‌اند.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ سیاسی و امنیت سیاسی موقعیت مناسبی دارد، افزود: خوشبختانه در استان مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید باید برای مشکلات اقتصادی مردم و جوانان برنامه و طرحی مشخص داشته باشد، تأکید کرد: استاندار باید با تیم کاری و معاونان خود پیگیر مطالبات اقتصادی مردم باشد.

بیگدلی با اشاره به اینکه استاندار آینده برای تکلیف کارخانه سرب و روی را تعیین کند، ادامه داد: مشکل ایران‌ترانسفو نیز باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران مجدداً به‌کار خود باز گذشته‌اند، اظهار کرد: باید مشکلات این شرکت حل شود تا مجدداً شاهد مشکلات این شرکت نباشیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان استان زنجان یک دل و متحد هستند، افزود: نمایندگان استان زنجان همسو با دولت بوده و یار و یاور مسؤولان است.

بیگدلی با اشاره به اینکه هنوز گزینه قطعی برای استاندار زنجان توسط نمایندگان استان زنجان انتخاب نشده است، خاطرنشان کرد: گزینه‌های زیادی برای این پست معرفی شده و افرادی زیادی برای تصدی این پست احساس مسؤولیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه براساس آخرین تصمیمات روز یکشنبه و در جلسه هیأت دولت موضوع انتخاب و معرفی استاندار زنجان انجام می‌شود، گفت: این در حالی است که بدقولی از سوی مسؤولان مربوطه صورت نگرفته و به گزینه نهایی برای استانداری برسیم.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=51167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.