• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

  • کد خبر : 51238
  • 22 مرداد 1395 - 14:34

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در ۲۳ مرداد سال ۸۵ جانانه در مقابل چهارمین ارتش منطقه ایستادگی کرد و به لطف خداوند متعال و ایستادگی نیروهای مقاومت دشمن متجاوز را شکست داد، گفت: جنگ ۳۳ روزه پایه و الگوی تاریخ فرهنگ عمومی مقاومت است.

آیت الله شیخ علی خاتمی خطیب نماز جمعه زنجان در خطبه سیاسی- عبادی این هفته با اشاره به جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم غاصب اسرائیل ، اظهار کرد: حزب الله لبنان در ۲۳ مرداد سال ۸۵ جانانه در مقابل چهارمین ارتش جهنمی دنیا ایستادگی کرد و به لطف خداوند متعال و ایستادگی نیروهای مقاومت دشمن متجاوز را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه روز ۲۳ مرداد بخاطر ایستادگی حزب الله لبنان در مقابل دشمن به روز مقاومت اسلامی نام گذاری شده است، افزود: جنگ ۳۳ روزه پایه و الگوی تاریخ فرهنگ عمومی مقاومت است.
امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، خاطر نشان کرد: حضور خادمین و پرچم حرم رضوی در زنجان همزمان با ایام ولادت این امام همام عطر معنویت را در پایتخت شور و شعور حسینی جاری می کند.
آیت الله خاتمی با اشاره به ۲۶ مرداد سال ۶۹ سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان غیور در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمنان سینه سپر کرده و ایستادگی کردند.
وی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲، تصریح کرد: در این کودتا آمریکا قصد بازگرداندن شاه ملعون را داشت.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا در منطقه به دنبال تجهیز گروهک های ضد اسلامی و ضد انقلاب ایران است، بیان کرد: آمریکا دشمن همیشگی و قسم خورده مسلمانان و انقلاب است.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: آمریکا در مذاکرات ژنو با دستگاه دیپلماسی ایران نشان داد که به هیچ یک از تعهداد به دست آمده در برجام پای بند نیست.
وی با بیان اینکه پیروزی و بقاء انقلاب اسلامی در گرو حفظ ایمان است، گفت: ایمان اسلحه ای قوی برای نگه داشتن انقلاب است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه وزارت اطلاعات پوسته سخت نظام است که به هیچ وجه نباید آسیب پذیر باشد، خاطر نشان کرد: وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/موج رسا
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=51238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.