• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

کمبود اعتبارات سرعت پیشرفت پروژه های عمرانی شهر را گرفته است/حقوق دریافتی اعضای شورای شهر خرمدره چقدر است؟

  • کد خبر : 51539
  • 28 مرداد 1395 - 11:26
کمبود اعتبارات سرعت پیشرفت پروژه های عمرانی شهر را گرفته است/حقوق دریافتی اعضای شورای شهر خرمدره چقدر است؟

نائب رئیس شورای شهر خرمدره حق الزحمه دریافتی اعضای شورای شهر را از ۷۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان عنوان کرد که این هم به صورت ماهیانه نمی باشد.

عین الدین رجبی در گفت و گو با نبض سحر گفت: گسترش شهرنشینی ، مسائل و مشکلات خاص زندگی شهری بیش از پیش ضرورت توجه همه جانبه به راهبردهای سودمند برای بهینه سازی زندگی ساکنان شهر را لازم ساخته است .

وی با اشاره به اینکه در میان عوامل تاثیرگذار در شهرها مانند محیط زیست شهری، حمل و نقل  ، ایمنی و برنامه ریزی یک عامل بسیار مهم در مدیریت شهری است هر فعالیت اجتماعی بدون وجود مدیریت سازمان یافته که اهداف و ابزارهای رسیدن به آن ها را مشخص کند و فعالیت ها را هماهنگ سازد از هم می پاشد و به بی نظمی می گراید.

نائب رئیس شورای شهر خرمدره افزود: یک سازمان زمانی متعالی است که تمام اعضا به ماهیت ذاتی و درونی روابط خود اهمیت دهند بدین معنا که هر فردی برای کارایی بیشتر از هیچ کوششی دریغ نورزد و برخلاف یک رابطه متقابل خشک و رسمی که در آن طرفین به چگونگی تقسیم منافع علاقه مندی نشان می دهند اعضا یک سازمان متعالی و برتر بیشتر مایل اند بدانند چگونه هریک از آنان می توانند نفع بیشتری به سازمان ارائه دهند و خدمات رسانی بهتر به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان داشته باشند.

رجبی گفت: از آنجائی که شورای شهر  یک نهاد مردمی است و اعضای شورا برخاسته از جنس مردم هستند باید خود را خادم مردم بدنند و همه حرکات و امورشان بر اساس نیازهاو خواسته های مردم و برای رضای خدا باشد نه بر اساس خط و خطوط سیاسی، اگر به غیر این باشد خیانت است به رای مردم و نظر مردم، شورای اسلامی نباید شورای محله و منطقه خاصی باشد بلکه باید خود را متعلق به همه اقشار و نقاط شهر بداند.

وی  تاکید کرد : با توجه به انتظارات مردم باید بگویم در بحث عمرانی وضعیت نامطلوب کوچه ها ، خیابان ها و  پیاده روها فرصت فکر کردن به پروژه های بزرگ را از شورا و شهرداری سلب کرده است ولی با این حال در بحث آسفالت ، جدول گذاری، بهسازی و ساماندهی معابر شورا و شهرداری تمام انرژی و تلاش خود را بکار گرفته اند .

نائب رئیس شورای شهر خرمدره گفت: امیدوارم با توجه به شرایط جوی حاکم برمنطقه که فصل عمرانی را محدود کرده است زمان شروع و اتمام کارهای عمرانی و پروژه های بزرگ تعریف شده، نظارت کامل از طرف شورا و شهرداری بر کارها صورت بگیرد چرا که به علت کمی اعتبار پروژه های مهم از جمله پل ولیعصر، بلوار بعثت و … از پیشرفت خوبی برخوردار نیستند و به کندی پیش می روند که این موضوع نگرانی شهروندان عزیز و شورا را به دنبال دارد.

۳۲۳۳۳

رجبی در خصوص حقوق دریافتی شورای شهر گفت: در این خصوص باید بگویم قانون اساسی وظایفی را برای شورای شهر تعیین کرده است و آنان را موظف به حرکت در چارچوب قانون کرده است از جمله وظایف اعضای تشکیل جلسات در راستای رسیدگی به مشکلات مردم ، رسیدگی به نامه های ارسالی از شهرداری، ادارت، سازمان ها ، نهادها  و مرم است که در قبال وظایف محوله حق الزحمه ای هم به اعضا پرداخت می شود که به صورت متغییر بوده و  بر اساس اعتبارات مالی هر دو ماه یک بار از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=51539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.