• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
12

زنجان میزبان دو رویداد کشوری خواهد بود

  • کد خبر : 51641
  • 31 مرداد 1395 - 12:38

نایب‌رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: آکادمی بدمیتون استان در سال‌جاری میزبان دو رویداد کشوری از جمله مسابقات لیگ دسته یک و رنکینگ خواهد بود.

نبض سحر: لیلا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: خوشبختانه با فعالیت‎هایی که در رشته بدمینتون در استان داشتیم شاهد مشکلات خاصی در این رشته نیستیم و این ناشی از مدیریت و برنامه‌ریزی جامع در رشته بدمینتون استان است.

 

وی افزود: استان زنجان در دو بخش مسابقات لیگ دسته یک و مسابقات رنکینک کشوری اعلام آمادگی برای میزبانی کرده است که این مسابقات در شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

مهاجری تصریح کرد: در رشته بدمینتون در بخش بانوان خوشبختانه از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار هستیم که در بخش استعدادیابی هر ساله با برگزاری اردوهای مختلف در سطح کشور از استان زنجان نیز ورزشکارانی در رده سنی نونهال از استان شرکت می‎کند و این موجب می‌شود تا انگیزه آنان و سطح آموزششان افزایش یاید، زیرا توجه و ورزش کردن در سنین پایه موجب می‌شود تا شاهد کشف و تربیت قهرمانان ورزشی باشیم.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان ۲۰ مربی رشته بدمینتون دارای کارت مربیگری هستند که از این تعداد ۱۵ نفر در آکادمی بدمینتون استان در بخش بانوان مشغول به فعالیت هستند و افرادی که در این رشتۀ ورزشی فعالیت می‌کنند قریب به ۱۰۰ نفر است.

 

مهاجری افزود: خوشبختانه رشته بدمینتون در سایر شهرستان‎های استان از جمله ایجرود، ابهر، خرمدره و سلطانیه فعال است و در این ارتباط استان زنجان دارای ۸ ملی پوش در رشتۀ بدمینتون در ردۀ سنی نوجوان و جوان است.

 

وی خاطرنشان کرد: رشته بدمینتون جزو رشته‎های جذاب ورزشی تلقی می‌شود به طوری که افرادی که وارد این رشته ورزشی می‌شوند دیگر نمی‌تواند از رشته بدمینتون خارج شود و خواستار ادامه فعالیت در این رشته ورزشی هستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=51641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.