• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

۱۳۴۰ واحد مسکن مهر در استان زنجان واگذار می‌شود /سهم خرمدره ۹ واحد

  • کد خبر : 51635
  • 31 مرداد 1395 - 12:36
۱۳۴۰ واحد مسکن مهر در استان زنجان واگذار می‌شود /سهم خرمدره ۹ واحد

مدیر مسکن راه و شهرسازی استان زنجان از واگذاری یک هزار و ۳۴۰ واحد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و گفت: واحدهای باقی‌مانده تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شود.

نبض سحر: محسن محرمی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم   اظهار داشت: تکمیل تعدادی از واحدهای‌مسکن مهر در شهرستان‌های مختلف استان زنجان به پایان رسیده و همزمان با هفته دولت کلید واحدها به متقاضیان واگذار می‌شود. یک هزار و ۳۴۰ واحد مسکن مهر در چهار شهر زنجان در هفته دولت واگذار می‌شود، ضمن اینکه برخی از این واحدها از تیرماه به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری بودند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان عنوان کرد: در شهر زنجان یک هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر آماده ‌واگذاری است که طی مراسمی با حضور مقامات ارشد استان و مسئولان کشوری به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تکمیل شده در قالب پروژه‌های خودمالکان، تفاهم‌نامه سه جانبه و تعاونی‌های مسکن‌ساز هستند، بیان کرد: ۱۳ واحد نیز در شهر ابهر آماده تحویل است.

یگانه با اشاره به واگذاری ۴۳ واحد مسکن مهر در شهر خدابنده و ۹ واحد نیز در شهر خرمدره ابراز کرد: با تحویل این واحدها پرونده مسکن مهر در شهرهای خدابنده و خرمدره بسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع تعهدات مسکن مهر تکمیل ۲ هزار و ۲۳۰ واحد در شهرهای زنجان و ابهر باقی مانده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که ساخت این مسکن‌ها نیز تا پایان سال ۹۵ به اتمام برسد.احداث مسکن‌های مهر در ۱۲ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان زنجان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پایان یافته و در دو شهر آببر و هیدج نیز در دست اقدام است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان به برنامه واگذاری زمین به متقاضیان معرفی شده از طرف بنیاد شهید برای احداث واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود: این برنامه تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=51635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.