• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

ایمن سازی رودخانه کبیر در اسرع وقت انجام شود/ بیش از ۱۲هزار نفر سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد

  • کد خبر : 51679
  • 01 شهریور 1395 - 12:57
ایمن سازی رودخانه کبیر در اسرع وقت انجام شود/ بیش از ۱۲هزار نفر سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد

رئیس آموزش و پرورش خرمدره گفت:بیش از ۱۲هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۹۵ در مدارس خرمدره مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش نبض سحر، فرید باباخانی  در جلسه  شورای آموزش و پرورش خرمدره  گفت: بیش از ۱۲هزار  دانش آموز در سال تحصیلی ۹۵ در مدارس خرمدره مشغول به تحصیل خواهند شد

وی گفت: جامعه هدف دانش آموزان خرمدره که بیش از ۴۵ هزار نفر را پوشش می دهد را می توان با برنامه ریزی دقیق ، تاثیر دقیق و موثری داشته باشیم و ما

اعلام آمادگی کنیم که هر اداره ای اگر برنامه آموزشی دارند می توانیم با همدیگر همکاری های لازم را داشته باشیم.

رئیس آموزش و پرورش خرمدره گفت: شروع آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در روز شنبه سوم مهر ماه سال جاری خواهد بود و در این روز به صورت نمادین در یکی از مدارس شهرستان با حضور مسئولین مراسم آغاز سال تحصیلی را برگزار خواهیم کرد

باباخانی در ادامه از تمامی روسای دستگاه ها و ادارات درخواست کرد در یکی از مدارس حضور داشته باشند و  برای دانش آموزان سخنرانی کنند و این روز دانش آموزان با انرژی و شادابی بیشتر شروع کنند.

وی درادامه درخواست رسیدگی پروژه مدرسه شبانه روزی زینبیه که بیش از ۴میلیارد تومان هزینه برداشته را خواستار شد که انعشابات آب ، برق و گاز آن تکمیل شود.

این مقام مسئول همچنین آسفالت وبهسازی مسیر مدرسه ابن سینا، مدرسه  شاهد مطهری ،  مدرسه فرزانگان و آسفالت حیاط پژوهشسرا  را خواستار شد

باباخانی همچنین به نظارت و کنترل چند روز اول آغازین مدارس  دخترانه توسط ماموران نیروی انتظامی تاکید کرد واز  شورای ترافیک هم خواستار نصب علائم ویژه راهنمائی رانندگی در خیابان های مدارس شد.

IMG_0575

دادستان خرمدره در این جلسه گفت: بحث آسفالت ریزی و لکه گیری در شهرستان سرعت عمل داشته باشد که تا ۲۰ شهریور تمام شود و آسفالت محل های مدارس در اولویت باشد.

مهدی ابوطالبی گفت: ایمن سازی رودخانه کبیر اگر انجام شده گزارش رو به ما ارسال کنید و اگر هم نشده در اسرع وقت انجام شود،  اگر ایمن سازی رودخانه کبیر انجام نشود از بازگشائی مدارس آن منطقه جلوگیری خواهد شد.

وی گفت:  پلیس امنیت هرگونه مزاحمت ، حرکات غیر متعارف  و رفت وآمد بی دلیل موتور سیکلت ها ، خودروها  و افرادی که بخواهند در جلوی مدارس دخترانه مزاحمت ایجاد کنند تحت رصد قرار بگیرد و سریعا برخورد شود و ما  امسال در بحث مدارس دخترانه کاملا جدی خواهیم بود و برخورد ما هم پیشگرانه و قاطعانه خواهد بود .

 

فرماندار خرمدره در این جلسه  گفت: هر وقت دستگاه های اجرائی تعامل خوبی داشته اند موفقیت بیشتری را کسب کردند و اگر این تعامل ها بیشتر شود باروری استعداد ها بیشتر خواهد شد.

جمشید شیخی با اشاره به هفته دولت گفت: این هفته یادآور شهادت باهنرو رجائی است و این دو شهید الگوی همه ما هستند، شهرستان خرمدره در هفته دولت ۳۲ برنامه افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: نظارت بیشتر خانواده ها بر فرزندان در خصوص فضای مجازی بیشتر شود و  شبکه های مجازی به صورت هدفمند مسائلی را دنبال می کنند که باید از آسیب های این شبکه ها جوانان را آگاه کنیم و تعامل بین آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان موثر است.

شیخی به سرویس مدارس اشاره کرد و گفت:  سرویس مدارس  با نظارت بیشتر از افرادی که صلاحیت لازم را دارند به کارگیری شود .

 

IMG_0556

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=51679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.