• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

بررسی یک یا دو مورد از مشکلات فرهنگی شهر طی یک سال بهتر از دستور جلسات فراوان است

  • کد خبر : 51720
  • 02 شهریور 1395 - 10:35
بررسی یک یا دو مورد از مشکلات فرهنگی شهر طی یک سال بهتر از دستور جلسات فراوان است

امام جمعه خرمدره گفت: بررسی یک یا دو مورد از مشکلات فرهنگی شهر طی یک سال بهتر از دستور جلسات فراوان است که به نتیجه نرسد.

 

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم دره اظهار داشت: دومین مورد مراجعه پرونده کشور به دادگستری در خصوص طلاق است به طوری که ۱۴هزار طلاق در ماه در کشور ثبت می شود.

وی  در ادامه گفت: در جلسات مطالب مطرح می شود،احصاء مشکلات هم می شود ولی واقعا آن خروجی که نسبت به شان و زحمت شما داشته باشد، را ندارد، ما مدیون وقت شما هستیم، شما در جلسه شرکت می کنید و دردل هایخود  را هم بازگو می کنید، بسیار مهم است، ولی  چه فایده جلسه بعد بیائید یک دستور جلسه دیگر دارید  و باز دستور جلسه بعد ، این آمار جلسات ما است اما ما باید دستاورد خوب  داشته باشیم.

امام جمعه خرمدره تاکید کرد: به خاطر همین ما مدیون شما و مردم نشویم ما بیائیم یک مورد را همین طلاق یا ازدواج رو انتخاب کنیم و بررسی کنیم وآخر سال اعلام کنیم که به یک نتیجه رسیدیم، دستور جلسه دو سه تا قرار بدهیم بهتر از هزارتا دستور جلسه است ، ما یک مورد خروجی داشته باشیم خیلی بهتر است.

حسینی گفت: خواهش بنده این است که قرارگاه فرهنگی شکل بگیرد از معتمدین و افراد متعهد به این جلسات اضافه کنیم تا از راه حل های آن استفاده کنیم.

photo_2016-08-23_11-14-04

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گفت: مسجد محوری یکی از فرهنگهای دینی ماست  مسجد سنگر است تمام ارزشها با این سنگر حفظ خواهد شد.

قسمتعلی صمدی اضافه کرد:  نیازهای فرهنگی و دینی نسل جوان و نیز اهتمام ویژه به توسعه مساجد و بی‌تردید حمایت مالی و اعتباری از حوزه  مساجد در راستای تحقق و اعتلای فرهنگ دینی در جامعه می‌تواند به عنوان سیاستی راهبردی و اثرگذار مدّنظر قرار گیرد.

وی گفت:   در تحکیم و تعمیق جایگاه مقدس و متعالی مساجد مؤثر واقع شود و همچنین اختصاص دادن مراسم تقدیر به مساجد که می توان در راستای برگزاری  برنامه ها و تقدیر ها برنامه ریزی کرد و باعث ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت فعال مردم و در  مساجد شد.
چهارمین  جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۵  با حضور رئیس و اعضای شورا  در محل آموزش و پرورش  شهرستان خرم دره برگزار شد ،این جلسه با موضوع گزارش فعالیت های انجام گرفته توسط اعضا در راستای ترویج فرهنگ عمومی و گزارش نیروی انتظامی در خصوص فرهنگ  ترافیک و مقررات جدید راهنمایی و رانندگی و گزارش اداره اوقاف و امور خیریه همراه بود.

IMG_0600

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=51720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.