• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در ‌خرم‌دره برگزاری می‌شود

  • کد خبر : 51945
  • 07 شهریور 1395 - 11:15
مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در ‌خرم‌دره برگزاری می‌شود

مسؤول کمیته اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان گفت: یک دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در ‌شهرستان خرم‌دره به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نبض سحر: امیر بری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  ، از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات تیراندازی اهداف پروازی خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ریزی برای طول سال انجام شده است.خبرگزاری فارس: مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در ‌خرم‌دره برگزاری می‌شود

وی با بیان اینکه مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در این راستا در زمین اختصاصی اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: زمین اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان در ابتدای جاده بیجار جنب راهدارخانه زنجان قرار دارد.

مسؤول کمیته اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان در این رابطه تصریح کرد: هیأت تیراندازی شهرستان‌های استان زنجان نیز فعالیت خود را در راستای گسترش رشته تیراندازی اهداف پروازی آغاز کرده‌اند.

بری با اشاره به نام این شهرستان‌ها، گفت: هیأت تیراندازی شهرستان‌های خرم‌دره و طارم در این زمینه فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند که در این راستا در خرم‌دره یک دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مسابقات تیراندازی اهداف پروازی، اکثر شرکت‌کنندگان را شکارچی‌ها تشکیل می‌دهند که برگزاری این مسابقات برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از شکار بی‌رویه بسیار موثر است.

مسؤول کمیته اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان ابراز کرد: هر ساله به افرادی که سلاح مجاز دارند، ۱۰۰ فشنگ سهمیه داده می‌شود که با برگزاری این قبیل مسابقات، افراد تیرهای خود را در میدان اهداف مصرف می‌کنند.

بری با تاکید بر اینکه برگزاری این مسابقات برای حفظ حیات حیوانات و حفظ محیط زیست بسیار موثر است، افزود: این مسابقات باید نه در استان زنجان بلکه در همه نقاط کشور گسترش پیدا کند تا حیات حیوانات تهدید نشده و محیط زیست ما نیز سالم بماند.

وی اظهار کرد: برگزاری این مسابقات همیشه استقبال خوب شکارچیان را در پی داشته است و اگر مسؤولان یک زمین اختصاصی برای این مهم به ما اعطا کنند، به یقین بسیاری از مشکلات در این زمینه حل خواهد شد.

مسؤول کمیته اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان همچنین بیان کرد: خوشبختانه هیأت تیراندازی خرم‌دره فعالیت‌های خوبی را در زمینه گسترش تیراندازی اهداف پروازی یا همان “تراپ اسکیت” آغاز کرده است که جای قدردانی دارد.

بری با بیان اینکه به طور میانگین ۱۲ هزار سلاح مجاز در دست شکارچیان وجود دارد، گفت: اگر به این تعداد سلاح‌های غیر مجاز را اضافه کنیم، یک عزم جدی و همگانی مسؤولان در مدیریت برگزاری این مسابقات را بیش از پیش ضروری می‌کند.

وی ادامه داد: نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در استان زنجان در پنج سال گذشته در استان برگزار شده است که کم سن‌ترین فرد حاضر در این مسابقات ۱۲ ساله و بزرگترین فرد شرکت‌کننده نیز ۷۸ سال سن داشته است.

مسؤول کمیته اهداف پروازی هیأت تیراندازی استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا یک دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرم‌دره برگزار دمی‌شود که امکان شرکت همه سنین و همچنین بانوان و آقایان در این مسابقات فراهم است که محل برگزاری آن در تالار نور جاده رحمت آباد خرم‌دره خواهد بود.

بری با بیان اینکه زمان برگزاری این مسابقات نیز یکم مهرماه سال جاری است، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=51945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.