• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

کارگر زنجانی به دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد/ انتقال ۵ مصدوم حادثه رانندگی به بیمارستان

  • کد خبر : 52000
  • 08 شهریور 1395 - 18:26

مسؤول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان زنجان از وقوع یک حادثه سقوط در شهر زنجان خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر ساختمانی به دلیل شدت جراحات ناشی از حادثه سقوط جان خود را از دست داده است.

نبض سحر: جواد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع یک مورد حادثه سقوط در خیابان صفای زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله از یک ساختمان چهار طبقه سقوط کرده بود.

وی ساعت وقوع حادثه سقوط را ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز گذشته اعلام و اضافه کرد: همکاران اورژانس از پایگاه‌های قائم و ولی عصر به محل حادثه اعزام شده و فرد مصدوم را با وجود نداشتن علائم حیاتی به بیمارستان موسوی زنجان منتقل کردند.

مسؤول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان زنجان ادامه داد: بی‌احتیاطی عامل وقوع حادثه روز گذشته است که فرد سقوط کرده کارگر سیمان کار از ارتفاع سقوط و جان خود را از دست داده است.

مرادی به وقوع یک حادثه رانندگی در ساعت پنج صبح امروز اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عدم کنترل تصادف نخست صبح امروز موجب وقوع یک تصادف دیگر شده است، افزود: برخورد این خودروها موجب مصدومیت چهار نفر شده است.

مسؤول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان زنجان از اعزام نیروهای پایگاه‌های ایجرود و پایایی به محل وقوع تصادف صبح امروز خبر داد و گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

مرادی با اشاره به مصدومیت دو خانم، یک دختر بچه پنج ساله و یک آقا در تصادف دوم صبح امروز ابراز کرد: وضعیت مصدومان وخیم نبوده ولی شدت جراحات بالا گزارش شده است.

وی تاکید کرد: نیروهای هلال احمر هم برای انجام عملیات رهاسازی در محل تصادف صبح امروز حضور یافته بودند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=52000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.