• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

Hillary Clinton هیلاری کلینتون کیست؟

  • کد خبر : 52474
  • 22 شهریور 1395 - 11:37
Hillary Clinton هیلاری کلینتون کیست؟

از هیلاری کلینتون چه می دانیم؟ او چه مراحل سیاسی را پشت سر گذارده است؟ آیا او یک ماسون است؟ حمایت او از همجنس بازان به چه معناست؟ برای پاسخ به این سوالات با گزارش ویژه همراه شوید… به گزارش مشرق، “هیلاری رودهام کلینتون” متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت “ایلینوی” آمریکاست. نام کامل وی “هیلاری […]

از هیلاری کلینتون چه می دانیم؟ او چه مراحل سیاسی را پشت سر گذارده است؟ آیا او یک ماسون است؟ حمایت او از همجنس بازان به چه معناست؟ برای پاسخ به این سوالات با گزارش ویژه همراه شوید…
به گزارش مشرق، “هیلاری رودهام کلینتون” متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت “ایلینوی” آمریکاست. نام کامل وی “هیلاری دایان رودهام” است و هم اکنون سمت وزیر خارجه آمریکا را برعهده دارد.

کودکی هیلاری (نفر دوم از سمت چپ)

وی فرزند نخست “دوروتی” و “هیو رودهام” بود. هیلاری و برادرانش “تونی” و “هیو” در “بریج پارک” در حومه شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی رشد یافتند.

وی پس از پایان تحصیلات در کالج “ولزلی” در رشته علوم سیاسی در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه “ییل” شد و در این جا بود که نخستین بار با “بیل کلینتون” آشنا شد. او در سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد.

بعد از مدتی در “آرکانزاس” در کنار بیل کلینتون مشغول به کار شد که تلاش بسیاری را برای تبدیل شدن به یک سیاست‌مدار حرفه‌ای آغاز کرده بود.
بیل کلینتون و هیلاری در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند. هیلاری در سال ۱۹۷۶ عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آرکانزاس و همچنین عضو موسسه حقوقی (Rose law) شد.

ازدواج بیل کلینتون با هیلاری

در سال ۱۹۷۴ در اوج رسوایی واترگیت، هیلاری به عنوان دستیار کمیته قضایی کاخ سفید مشغول به کار شد که پیرامون ریچارد نیکسون تحقیق می‌کرد.
در سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام “چلسی” شدند.

در سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام “چلسی” شدند.

در این موقع بیل کلینتون به عنوان دادستان کل و بعد از مدتی فرماندار آرکانزاس انتخاب شد، هیلاری به مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس بود.

با انتخاب بیل کلینتون به عنوان رئیس جمهور آمریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد. او همچنان فعالیت‌های خود را ادامه داد و در سال ۱۹۹۳ مسئول گروه ویژه‌ای موسوم به اصلاحات خدماتی درمانی شد که وظیفه اصلاحات در بخش سلامت جامعه را بر عهده داشت.

با انتخاب بیل کلینتون به عنوان رئیس جمهور آمریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد

در سال ۲۰۰۰ هیلاری کلینتون به عنوان سناتور ایالت نیویورک انتخاب شد، او یکی از اولین زنان منتخب در مجلس سنای آمریکا بود.
هیلاری از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ صاحب‌خانه کاخ سفید و بانوی نخست ایالات متحده بود. پیش از آن وی سمت بانوی نخست ایالت آرکانزاس را نیز داشت و در آن ایالت وکیلی مهم به شمار می‌رفت.
وی از اعضای میانه‌رو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آید که پس از یک مبارزه انتخاباتی درون حزبی که ۱۸ ماه طول کشید، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۰۸ اعلام کرد، به تلاش‌های خود برای احراز سمت اولین رئیس جمهور زن آمریکا پایان می‌دهد و از “باراک اوباما” برای احراز مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا حمایت می‌کند.
در اول دسامبر سال ۲۰۰۸ باراک اوباما رسما هیلاری کلینتون را به عنوان وزیرخارجه دولت خود معرفی کرد.

در اول دسامبر سال ۲۰۰۸ باراک اوباما رسما هیلاری کلینتون را به عنوان وزیرخارجه دولت خود معرفی کرد.

رسوایی‌های بیل کلینتون و واکنش هیلاری

در سال ۱۹۹۲ زمانی که “جنیفر فلاورز” فاش کرد، با بیل کلینتون رابطه جنسی داشته، هیلاری در برنامه ۶۰ دقیقه شبکه “سی‌بی‌اس” جمله‌ای گفت که اگر چه پس از آن در میان آمریکایی‌ها معروفیت پیدا کرد، اما به نحوی سرپوش گذاشتن بر ناکامی و شکست زندگی شخصی وی و سرپوش نهادن بر رسوایی‌ها و فساد اخلاق همسرش بود، وی در این برنامه گفت که “من اینجا به عنوان زنی ضعیف که کنار همسرش می‌ماند حاضر نشده‌ام، من اینجا هستم چون عاشق همسرم هستم.”


جنیفر فلاورز

اما رسوایی‌های اخلاقی بیل کلینتون، همسر هیلاری کلینتون به اینجا ختم نشد، بلکه ۶ سال بعد و در حالی که هیلاری تلاش می کرد، به ظاهر به هر طریق ممکن بر رسوایی اول همسرش سرپوش بگذارد، رسوایی اخلاقی دیگری از بیل کلینتون برملا شد.

مونیکا لوینسکی و کلینتون

در واقع در ژانویه ۱۹۹۸ بود که ماجرای “مونیکا لوینسکی” فاش شد. در این مورد هم کلینتون در مصاحبه با برنامه “امروز” شبکه “ان‌بی‌سی” گفت: این ماجرا انگیزه سیاسی دارد و توطئه “راستگراهایی است که از آغاز ریاست جمهوری بیل کلینتون علیه او فعالیت می‌کردند.”
اما مدتی نگذشت که با اعتراف بیل کلینتون به ارتباط با مونیکا لوینسکی سخنان هیلاری به سخنانی پوچ و بیهوده و دروغ‌ تبدیل شدند و پس از آن هیلاری روزهای دشواری را گذراند. احتمالا هیلاری کلینتون به این دلیل در کنار همسرش ماند که شخصا به این کار تمایل داشت و در عین حال اینگونه احساس می‌کرد، چنین کاری همان طور که بعدها مشخص شد، موضع سیاسی او را قویتر می‌کند.

روحیه جنگ طلبی هیلاری کلینتون
“هیلاری کلینتون” در حالی وزیر خارجه دولت جدید آمریکا شد که باید او را میراث‌دار و تداوم‌دهنده ناکامی‌های جنگ‌طلبان آمریکا خواند. وی از جمله سناتورهایی بود که در سال ۲۰۰۳ به جنگ عراق رای مثبت داد و به عنوان نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد، در صورتی که ایران به اسرائیل حمله کند، ممکن است نابود شود، همچنین مدعی شد که بیت ‌المقدس باید پایتخت غیرقابل تقسیم اسرائیل باقی بماند.

جنگ طلب تمام عیار

سه مورد فوق و ده‌ها مورد دیگر همه نشان از جنگ‌طلبی کلینتون در گذشته به عنوان سناتور ایالت نیویورک و نامزد انتخابات ریاست جمهوری و تدوام جنگ‌طلبی‌های وی به عنوان وزیر خارجه آمریکاست.
در عین حال، هیلاری نه تنها از کمک‌های بدون قید و شرط به رژیم‌های سرکوبگر حمایت کرد، بلکه وی تمایل بسیار کمی برای کنترل تسلیحاتی از خود بروز داد که عمدتا غیرنظامیان بیگناه را هدف قرار می‌داد. وی همچنین از تایید پیمان‌های بین‌المللی خودداری کرد که استفاده از مین‌ها را ممنوع اعلام می‌کردند.
کلینتون همچنین از دیوار حائل اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی حمایت کرد؛ دیوار حائلی که دادگاه بین المللی لاهه آن را نقض قوانین بین‌الملل و حقوق بشر دانست.

کلینتون و ارتباط با تشکیلات فراماسونری

هیلاری کلینتون اگر چه به دلیل زن بودنش و بر اساس قوانین مجامع فراماسونری نمی‌تواند عضو فراماسونری باشد، اما عضو سایر گروه‌های مخفی همچون ایلومیناتی و گروههای سری (Secret Society) است.
برای این ادعا، شواهدی نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به استفاده آنها از سمبل‌های ماسونری در لباس‌ها و سایر مظاهر زندگی‌اشان اشاره کرد، برای مثال کلینتون از گل سینه “ققنوس” آن هم با شکل و شمایل کاملا ماسونی در برخی از سخنرانی‌های خود استفاده کرده است که تصاویر یکی از آنها را در زیر مشاهده می‌کنید.

تصویر ققنوس بر روی لباس خانم هیلاری کلینتون در سخنرانی وی در سازمان ملل متحد.

ققنوس در جوامع غربی، یک نماد مخفی و ماسونی است. از سوی دیگر استفاده یک خانم از تصویر ققنوس با آن چهره خشن به عنوان زینت عجیب به نظر می‌رسد.
از سوی دیگر فراموش نمی‌کنیم که هیلاری کلینتون، همسر یک فراماسون بسیار مشهور به  نام  بیل کلینتون است که عضویت او در فراماسونری به اثبات رسیده است.

در متن نامه‌ای که از سوی یک تشکیلات فراماسونری اسرائیلی برای “اسحاق رابین”، نخست وزیر سابق اسرائیل فرستاده شده بود، در آن از وی به همراه “بیل کلینتون”، رئیس جمهور سابق آمریکا و “ملک حسین” پادشاه سابق اردن، به عنوان ماسون‌های صلح طلب تقدیر شده و به آنها لقب ماسون‌های صلح داده شده بود.

ماسون های صلح

به این ترتیب خانم هیلاری کلینتون که در رقابت‌های انتخاباتی خود از حمایت‌های همسر ماسونش بهره فراوان می‌برد، خود نیز با گروه‌های مخفی و ماسونی ارتباط نزدیکی داشت و از همکاری آنها بهره می‌برد.

کلینتون و بیلدربرگ

هیلاری کلینتون غیر از ارتباط محافل ماسونی با گروه دیگری به نام “بیلدربرگ” ارتباط بسیار قوی و نزدیکی دارد.  گروه بیلدربرگ که مخفی و ماسونی بودن آن بر اکثر محققان پوشیده نیست، یک گروه ماسونی بسیار قوی و قدرتمند است، به طوری که نبض تعداد زیادی از فعالیت‌های اقتصادی و رسانه‌ای دنیا را در دست دارد و گروهی از سرشناس‌ترین چهره‌های سیاسی و اقتصادی جهان در آن عضویت دارند.

گروه مذکور، نام  فراماسونری یا ماسونری  را یدک  نمی‌کشد و همه اعضای آن لزوما مرد نیستند، بلکه این گروه نیز همچون گروه  ماسونی « Skull & Bones » و گروه « بلاواتسکی : Blavatsky » و سایر گروه‌های مخفی تعداد کمی از زنان را نیز به عضویت خود می‌پذیرند که هیلاری کلینتون یکی از معدود این زنان است.
هیلاری کلینتون نیز که یک زن است، ارتباط بسیار قوی با این گروه داشته و حتی از سال ۲۰۰۶ میلادی در برخی از جلسه‌های این گروه شرکت داشته است.
آخرین شرکت او در این جلسات به ژوئن سال ۲۰۰۸ میلادی باز می‌گردد که وی به همراه اوباما در جلسه این گروه شرکت کرد. جالب این که ستاد انتخاباتی اوباما نیز حضور او و هیلاری کلینتون را در جلسه مذکور تکذیب نکرد که این مسئله نشان دهنده صحت بالای خبر مذکور است.

مامور مخفی سازمان سیا

هیلاری کلینتون به عنوان مامور مخفی سازمان سیا برای پاکسازی جنبش ضد جنگ در دانش “ییل” فعالیت می‌کرد.
هیلاری در دسامبر ۲۰۰۷ در برنامه رادیو ملی آمریکا طی اظهارات عجیبی اعلام کرد که وی به عنوان بانوی اول آمریکا در زمان تصدی بیل کلینتون در پست ریاست جمهوری، با مقامات ارشد سیا مسافرت می کرد.
وی گفت: من با نمایندگان شورای امنیت، وزارت خارجه، پنتاگون و حتی سیا مسافرت می رفتم.

نشریه آمریکایی نشنال ریویو با اشاره به این اظهارات کلینتون نوشت: ایده و موضوع مسافرت هیلاری با مقامات سیا، آن هم بدون حضور شخص رئیس جمهور امری غیر عادی است.

قاچاق دارو در خاورمیانه و شمال آفریقا

وزیر خارجه آمریکا از شرکای اصلی شرکت “رز لو”، مهره کلیدی در امور قاچاق دارو در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

بیل کلینتون، همسر هیلاری زمانی که  فرماندار آرکانزاس بود، رهبر یک شبکه عظیم قاچاق دارو و پولشویی شد.
لری نیکلاس، یکی از دوستان بیل طی مصاحبه ای گفت که ADFA، شرکت بیل به قاچاق مواد مخدر و پولشویی می پردازد. این اظهارات برای بیل غیرمنتظره بود.
آن زمان هر هفته کوکایین به ارزش ۱۰ میلیون دلار از فرودگاه منا در آرکانزاس به مکان دیگری منتقل می شد.
ADFA آن زمان پیشنهاد اعطای وام برای تاسیس شرکت پارکومتر را داد. این شرکت بجای تولید پارک متر، مخروطه دماغه هواپیما تولید می کرد تا به واسطه آن مواد مخدر در آمریکا توزیع شود.
پیشنهاد تاسیس چنین شرکتی را شرکت رز لو (که مالک آن هیلاری بود) ارائه کرد.

دست داشتن در فاجعه واکو

گفته می‌شود که کلینتون طراح بحران و فاجعه “واکو”، (قتل عام فجیع گروه دیویدیان) بوده و از همدستان در کتمان حقیقت قتل “وینس فاستر”، معاون شورای ویژه کاخ سفید در دولت بیل کلینتون بود که مرگ او را خودکشی تلقی کردند.

هیلاری و “وینس فاستر”، معاون شورای ویژه کاخ سفید
مرگ مشکوک او خودکشی اعلام شد

ماجرا از این قرار بود که تبلیغات وسیع رسانه‌های وقت آمریکا در دوران “بیل کلینتون ” رئیس جمهوری وقت آمریکا، از گرایش وسیع مردم به گروه داوودیان (دیویدیان)، نگرانی‌هایی را برای مسؤولان هیئت حاکمه آمریکا به وجود آورد. “ژانت رنو”، فرماندار تگزاس طی گزارشی محرمانه خطرات وجود فرقه دیویدیان در منطقه “واکو” (Waco) تگزاس را به مثابه اعلامیه استقلال ایالت تگزاس و جدایی این ایالت از خاک ایالات متحده به کلینتون گوشزد نمود. ژانت رنو، با نگاهی به تاریخ مبارزات جدایی طلبانه مردم تگزاس، از کلینتون خواست تا دیر نشده این فرقه را بخشکاند و از رشد سریع و فراگیر آن جلوگیری کند.

از ۲۸ فوریه ۱۹۹۳ تا ۱۹ آوریل ۱۹۹۳ در نتیجه عملیات انجام شده توسط دو دستگاه امنیتی ایالات متحده آمریکا یعنی FBI و ATF، به دستور بیل کلینتون حملات برق آسا و همه جانبه علیه پیروان فرقه دیویدیان انجام شد که حدود ۸۰ مرد، زن و کودک که در محل زندگی خود نزدیک شهر “واکو ” واقع در ایالت تگزاس کشته شدند. ماموران FBI منطقه واکو را محاصره و جریان آب و برق آن را قطع و نیز از ارسال مواد غذایی ممانعت کردند.


تقریبا تمامی اعضای گروه دیویدیان توسط پلیس امریکا در آتش زنده زنده سوختند.

دولت آمریکا بهانه این کار را نگرانی‌های خود از وضع بهداشتی محل اقامت دیویدیان و جلوگیری از آزار و اذیت کودکان توسط “دیوید کورش ” (David Koresh)، رهبر این فرقه و همچنین طولانی شدن مدت زمان ماموریت و محاصره و در نتیجه خسته شدن ماموران FBI دانست که منجر به انتشار گاز در محل خانه‌ تحت محاصره شد.

پس از آن به دستور کلینتون، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های جمعی آمریکا به مدت ۴۰ روز، با سکوت محض از کنار کشتار وحشیانه پیروان دیویدیان به راحتی گذشته و پس از ۴۰ روز با ایجاد اتهامات و پرونده سازی‌های بسیار شروع به انعکاس وارونه اصل ماجرا آن هم به صورت منحرف کردند و به پرونده سازی‌های دروغین علیه آنها پرداختند.

دفاع از همجنس بازان و همجنس گرایان

غیر از تمام موارد فوق الذکر به نظر می‌رسد، هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا به دفاع تمام از همجنس بازان پرداخت. وی در سخنانی نه تنها به دفاع تمام از همجنس بازان در سراسر جهان پرداخت، بلکه به انتقاد از کشورهایی پرداخت که حقوق همجنس بازان را به رسمیت نمی‌شناسند و آنها را به نقض حقوق بشر متهم و تاکید کرد که اعمال فشار بر این کشورها در دستور کار دولت آمریکا قرار خواهد گرفت.

کلینتون در تجمع همجنس بازان

این درحالی است که منابع آگاه در آمریکا پیش از این خبر داده بودند که هیلاری کلینتون بیش از دو دهه است که سابقه همجنس بازی دارد، اما این خبر هنوز مورد تردید قرار نگرفته بود، اما با دفاع هیلاری از همجنس بازان، خبر همجنس باز بودن وی را مورد تایید قرار می‌دهد.
برخی تحلیلگران معتقدند، هیلاری کلینتون در طول سال‌های گذشته عملا به عنوان لابی اصلی همجنس بازان در دولت آمریکا عمل کرده و سال‌ها در تلاش بوده تا اکنون توانسته است، حمایت از همجنس گرایان را در دستور کار دستگاه دیپلماسی این کشور نیز قرار دهد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=52474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.