• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی وظیفه بسیج است/ نقش بسیج در سال اقتصاد مقاومتی باید پر رنگ تر باشد

  • کد خبر : 52551
  • 24 شهریور 1395 - 17:12
حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی وظیفه بسیج است/ نقش بسیج در سال اقتصاد مقاومتی باید پر رنگ تر باشد

جوان موفق خرمدره ای گفت: وظیفه اصلی بسیج حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هرگاه دشمنان کشور بخواهند ورود پیدا کنند بسیج آماده مقابله با آنان است.

 

به گزارش نبض سحر، محمد گل محمدی یکی از بسیجیان شهر خرمدره است که امروز توانست به عنوان موفق ترین فرمانده پایگاه استان زنجان مورد تجلیل قرار گیرد.

وی متولد ۱۳۷۲ ساکن خرم دره  و دارای مدرک لیسانس مکانیک طراحی جامدات است و به عنوان کارشناس  معاینه فنی عباسی مشغول به کار است.

 

photo_2016-09-14_16-56-15

گلمحمدی فعالیت های بسیج خود را با مسولیت فرهنگی پایگاه امام سجاد( ع) در  سال ۸۶  شروع کرد و در سال ۹۳ به عنوان اولین فرمانده پایگاه شهید مرشدی انتخاب شد.

وی همچنین در سال ۹۳ فرمانده گردان برتر در اولین جشواره سراسری مالک اشتر  و فرمانده گردان نمونه کشور سال ۹۴ انتخاب شد و در حال حاضر  فرمانده پایگاه امام سجاد ازسال ۹۴ است.

این جوان موفق خرمدره ای مهمترین ویژگی یک  بسیجی ایمان به خدا ،اخلاص و داشتن بصیرت دانست و گفت:  بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند. و مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است و  جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

گلمحمدی با اشاره به شعار امسال گفت: نقش بسیج در سال اقتصاد مقاومتی باید پر رنگ تر باشد و  با طرح های خوداشتغالی، کارافرینی کنند و با حمایت های بسیج سازندگی گامی موثر در تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی ضمن اشاره به اینکه بسیجیان باید تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند گفت:  مهمترین ویژگی بسیجیان ولایتمداری و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا است، این مسأله بصیرت و هوشیاری آنان را در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان داده و ثابت کرده است که به عنوان نیروهای مخلص و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر شرایطی قابل اطمینان هستند.

این جوان فعال فرهنگی در خصوص فعالیت های فرهنگی گفت: دشمنان با برنامه‌های مختلف سعی دارد به جوانان و خانواده‌های ما نفوذ کند و با راه اندازی جنگ نرم تحکیم بنیان خانواده‌های ایرانی را سست نماید و بسیج توانسته با ظرفیت‌هایی که پیش رو دارد به مقابله با این تهاجم فرهنگی برود و دربرابر جنگ روانی دشمن صف آرایی نماید.

گلمحمدی با تاکید به اینکه وظیفه اصلی بسیج حفاظت از ارزشها و دستاوردهای  انقلاب اسلامی است گفت: بسیج در مقابل هر تهدیدی از تهدیدات دشمن چه اقتصادی، فرهنگی،بدون خستگی حضور فعال دارد و پای کار است  و هرگاه دشمنان  کشور بخواهند ورود پیدا کنند بسیج آماده مقابله با آنان است.

photo_2016-09-14_16-28-48

photo_2016-09-15_00-11-48

photo_2016-09-15_00-07-59

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=52551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.