• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

خبرنگاران قلم به مزد فتوای منتسب به رهبری را به دروغین به خورد جامعه دادند/جنایت های صدام در دوران دفاع مقدس تحلیلی به جوانان ارائه شود

  • کد خبر : 52643
  • 26 شهریور 1395 - 16:36

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: متاسفانه روزنامه نگاران و خبرنگاران قلم به مزد در چند روز اخیر نوشتند فتوای منتسب به مقام معظم رهبری را به دروغین به خورد جامعه جهانی دادند.

آیت ‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎ های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدام به نیابت از شرق و غرب از ۳۱ شهریور به کشور ایران از زمین، هوا  تهاجم خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه صدام در مصاحبه خود گفته بود که در عرض سه روز ایران را به تصرف در می آورد، افزود: اما ایستادگی و پایمردی مردم ایران موجب شد تا این نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه مردم ایران هشت سال توام با افتخار سینه خود را سپر کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگیرد،افزود: این در حالی است که در تاریخ چند هزار ساله ایران بزرگ در تهاجمات خارجی همواره بخشی از کشور از ایران جدا شده است.

امام جمعه زنجان بر ضرورت تبیین اهداف نظام اسلامی در هفته دفاع مقدس به ویژه دلاور مردی های رزمندگان اسلام در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید به صورت تحلیلی جنایت های حزب بعث به این اقشار تبیین شود.

آیت الله خاتمی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای منا، گفت: بی کفایتی رژیم مسلمان کش آل سعود موجب شد تا ۷ هزار نفر مظلوم و تشنه در حج سال گذشته شهید شوند.

وی با اشاره به تلفات حج برای کشورهای مختلف جهان، گفت: در چند سال گذشته بیش از ۹ هزار نفر از حجاج در مکه جان خود را از دست داده اند.

خطیب جمعه زنجان همچنین با اشاره به درج فتوای دروغین از سوی برخی از رسانه ها در خصوص حج، گفت: متاسفانه روزنامه نگاران و خبرنگاران قلم به مزد در چند روز اخیر نوشتند که مقام معظم رهبری فتوا داده است که ما نمی خواهیم مکه برویم به کربلا می رویم که ثواب هزار برابری دارد.

آیت الله خاتمی به با اشاره به ۲۶ شهریور سال ۱۹۸۲ میلادی به عنوان سالروز قتل عام مسلمانان در دو اردوگاه صبرا و شکیلا، گفت: جنایت در این دو اردوگاه در سکوت کامل مجامع بین المللی ثبت شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ هزار نفر در ۱۲ اردوگاه احداث شده زندگی می کردند، یادآور شد: ۳ هزار و ۲۹۷ انسان در خفقان و سکوت معنادار استعممارگران و مجامع بین المللی قتل عام شدند.

خطیب جمعه زنجان با تبریک روز ۱۵ ذی الحجه سالروز میلاد امام هادی (ع)، گفت: به جوانان توصیه میکنم زیارت جامعه کبیره برای اینکه امام شناسی کاملی داشته باشند، مطالعه کنند.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها، گفت: این کمک ها توام با تکریم به دانش آموزان هدیه می شود.

انتهای پیام

موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=52643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.