• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

مشارکت ۴ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریالی زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

  • کد خبر : 52720
  • 28 شهریور 1395 - 14:19

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از مشارکت ۴ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریالی زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

نبض سحر: رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از اول شهریور تا ۲۶ شهریورماه اجرایی و خوشبختانه مردم مشارکت خوبی در این جشن داشتند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در معابر و میادین شهری و همچنین مصلا‌های برگزاری نماز جمعه برگزار شد، اضافه کرد: بر همین اساس ۸۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد امام خمینی و با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین، اداره‌ کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان استان دایر شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در بیش از ۱۰۰ مسجد استان برگزار شد، گفت: در ۲۰ مرکز نیکوکاری استان نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شد.

حسنلو با اشاره به آمار اولیه مرحله نخست جشن عاطفه‌‎ها افزود: طبق جمع‌بندی، امسال در مجموع ۴ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال کمک مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است که ۳ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال آن به صورت غیرنقدی و یک میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال آن به صورت نقدی کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتری مبلغ کمک‌‎های مردمی جشن عاطفه‌ها در شهرستان خدابنده با یک میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال بوده است، گفت: از این مبلغ یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و ۳۴۹ میلیون ریال به صورت نقد جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین میزان کمک‌های مردمی این جشن را در شهرستان زنجان را ۹۹۹ میلیون ریال در قالب ۵۴۶ میلیون ریال غیر نقد و ۴۳۵ میلیون ریال نقد اعلام کرد و گفت: در ابهر نیز ۷۳۷ میلیون ریال کمک در قالب ۶۳۹ میلیون ریال کمک غیرنقدی و ۹۸ میلیون ریال نقدی به جشن عاطفه‌ها مساعدت شده است.

حسنلو همچنین میزان کمک‌های مردمی در شهرستان طارم نیز ۸۱۵ میلیون ریال کمک مردمی در قالب ۳۸۴ میلیون ریال کمک غیرنقدی و ۴۳۱ میلیون ریال نقدی بوده است، افزود: در ماهنشان نیز ۲۱۵ میلیون ریال کمک شامل ۱۹۴ میلیون ریال هدایای غیرنقدی و ۲۱ میلیون ریال کمک نقدی بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود میزان کمک‌های مردمی ۱۷۱ میلیون ریال شامل ۹۴ میلیون ریال هدایای غیرنقدی و ۷۷ میلیون ریال کمک نقدی اعلام کرد و اظهار داشت: در شهرستان خرم‌دره نیز ۱۰۲ میلیون ریال کمک شامل ۸۳ میلیون ریال غیرنقدی و ۱۹ میلیون ریال به صورت نقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: همچنین امسال ۷۱ میلیون ریال کمک در شهرستان سلطانیه به صورت ۴۸ میلیون ریال غیرنقدی و ۲۳ میلیون ریال نقدی جمع‌‎آوری شد.

حسنلو ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز روز دهم مهرماه سال جاری به میزبانی مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=52720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.