• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

جزئیات دستگیری ۲ تروریست پاکستانی/ فعالیت تروریست‌ها با “حمایت مالی” آل‌سعود+ تصاویر و جزئیات جدید

  • کد خبر : 52809
  • 30 شهریور 1395 - 21:39
جزئیات دستگیری ۲ تروریست پاکستانی/ فعالیت تروریست‌ها با “حمایت مالی” آل‌سعود+ تصاویر و جزئیات جدید

روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در تشریح جزئیات دستگیری تروریست‌های پاکستانی توسط اطلاعات سپاه اعلام کرد که این تروریست‌ها با حمایت مالی آل‌سعود و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام فعالیت می‌کردند.

جزئیات دستگیری ۲ تروریست پاکستانی/ فعالیت تروریست‌ها با "حمایت مالی" آل‌سعود+ تصاویر و جزئیات جدید

  روابط‌ عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در تشریح آخرین جزئیات دستگیری ۲ تبعه پاکستانی توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که رزمندگان سخت‌کوش این قرارگاه موفق شدند اعضای یک تیم تروریستی خرابکار را که وارد خاک کشور شده بودند، زنده دستگیر کنند.

این افراد با استفاده از حمایت‌های مالی آل‌سعود و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام(همسایه)، پس از ورود به کشور در چنگال قانون افتادند و نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.

قرارگاه قدس سپاه پاسداران به جهت آگاهی عموم مردم، تنها بخشی از سلاح‌ها و تجهیزات ساخت بمب این افراد را منتشر کرد که در ادامه تصاویر آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

در این خصوص کانال خبر سری نیز جزئیات بیشتری از این عملیات را منتشر کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

بر اساس اسناد به دست آمده، مسئولان بیمه ایران در اقدامی سهل اندیشانه و عجیب، برنامه نویسی سامانه الکترونیکی این مجموعه را به کمپانی های آلمانی سپرده اند.
این کمپانی آلمانی، علاوه بر دسترسی بی نظیر به اطلاعات و آمار شهروندان ایرانی، داشته های لجستیکی نهادها و ارگان های دولتی از جمله آمار خودروها، کشتی ها و برخی ادوات نظامی، … و مشخصات فردی و حقوقی مسئولان و کارکنان، حتی مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد تومان هم دستمزد گرفته است.
اقدامات ناشی از بی مسئولتی مدیران بیمه ایران نسبت به اطلاعات و امنیت مشتریان خود در حالی است که متخصصان نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف که سامانه الکترونیکی بانک مرکزی را ساخته اند، حاضر بودند با مبلغی معادل یک چهارم دستمزد شرکت آلمانی، این سامانه را تولید و پشتیبانی کنند.
بر اساس اسناد موجود، مسئولان بیمه ایران نه تنها اعتنایی به اعتراض برخی از نهادهای نظارتی نداشته اند، بلکه آن را به تایید وزیر اقتصاد هم رسانده اند که البته نمایندگان مردم در مجلس در تدارک اعتراض نسبت به این اقدام وزارت اقتصاد هستند.

انتهای پیام/منبع: دانا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=52809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.