• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

گرفتن روحیه خود باوری و ایمان هدف اصلی دشمن در تهاجم فرهنگی است

  • کد خبر : 53004
  • 03 مهر 1395 - 9:15
گرفتن روحیه خود باوری و ایمان هدف اصلی دشمن در تهاجم فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: گرفتن روحیّه خود باوری و ایمان هدف اصلی دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال و انقلاب به ایران اسلامی حمله و تجاوز کرد.

 

وی گفت: جنگ ما در برابر رژیم بعث عراق جنگی نابرابر بود زیرا که تمام ابرقدرتهای جهان از صدام حمایت می کردند ولی با اراده مستحکم رزمندگان و با عنایت خداوند این جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن را از خاک این کشور بیرون کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: سپاه ناحیه خرمدره با اجرای برنامه های مختلف و متنوع در هفته دفاع مقدس سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد تا نسل جدید که آن دوران را ندیده اند با دلاورمردی ها و ایثار رزمندگان آشنا شوند.

صادقی افزود: امروز دشمن با نفوذ به خانواده های ما درصدد تخریب جوانان و از بین بردن بنیان خانواده ها دارد، تهاجم فرهنگی دشمن در حال حاضر جوانان ما را بیشتر درگیر خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین کار دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گرفتن روحیّه خود باوری و ایمان از یک ملت است، افزود: امروز دشمن با ترویج افکار و اندیشه ‏های غیراسلامی و حتی ضداسلامی ، توهین به مقدسات و سست نمودن پایه‏ های اعتقادی جوانان نسبت به برخی از اصول و آرمان‏ها با ابزار شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: در مقابل این هجمه فرهنگی دشمن باید برنامه ریزی  شود و در این خصوص می توان با تقویت پایه‏ های تربیتی و اخلاقی افراد در خانواده و مدرسه ، استحکام مبانی تعلیم و تربیت اسلامی نوجوانان و جوانان کارهای خوبی را انجام داد.

صادقی افزود: در هفته دفاع مقدس ، سپاه ناحیه خرمدره با برگزاری یادواره شهدا، نشست های بصیرتی ، همایش های روشنگری، محفل های قرآنی و مسابقات فرهنگی و هنری در نظر دارد فعالیت های قابل توجه ای را انجام دهد.

صادقی

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=53004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.