• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

جوانان برتر شهرستان تجلیل شدند/ مدیرمسئول سایت نبض سحر جوان برتر در بخش خبرنگاری شد

  • کد خبر : 53247
  • 07 مهر 1395 - 22:06
جوانان برتر شهرستان تجلیل شدند/ مدیرمسئول سایت نبض سحر جوان برتر در بخش خبرنگاری شد

مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان خرمدره که قرار بود در جشنواره علی اکبر(ع) در روز جوان برگزار شود که بنا به گفته مسئولین مشکلات مالی مانع از برگزاری آن در وقت مقرر شده بود در سالن فرمانداری خرمدره با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، عصر امروز به همت اداره ورزش و جوانان خرمدره مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان خرمدره که قرار بود در جشنواره علی اکبر(ع) در روز جوان برگزار شود که بنا به گفته مسئولین مشکلات مالی مانع از برگزاری آن در وقت مقرر شده بود در سالن فرمانداری خرمدره با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

این مراسم با یک ساعت تاخیر شروع شد که مدعوین منتظر رسیدن مدیرکل بودند، در ادامه برنامه چند نفر از جوانان برگزیده به بیان دیدگاه های و بیان مشکلات خود  در زمینه فعالیت های خود شدند.

این جلسه بیش از سه ساعت طول کشید و مطالب، پیشنهادات و انتقادت خوبی در حوزه ورزش و جوانان  مطرح شد.

جوانان برتر مسائلی در خصوص حمایت مالی از ورزشکاران، حمایت از هنر و موسیقی ، رسیدگی به مشکلات خبرنگاران ، تقویت ارتباط  مسئولین با تشکل های فرهنگی و حمایت فکری و معنوی از آنان توسط برگزیدگان شهرستان عنوان شد.

 

مدیرمسئول سایت نبض سحر خرمدره در این مراسم گفت: مشکلات در حوزه جوانان بسیار است؛ از بیکاری و سخت شدن ازدواج بگیرید تا آمار بالای طلاق، نبود مسکن و امنیت شغلی. این مسائل زمانی بغرنج‌تر می‌شود که کشور با بحران کهنسالی نیز رو به رو باشد؛ در چنین شرایطی که انتظار می‌رود تمامی مسئولان کشور برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند، مسائل پیش‌پا افتاده مانع از این شده تا بستر برای فعالیت جوانان و پویایی کشور مهیا باشد، زیرا وزارتخانه‌ای که نام جوانان را یدک می‌کشد کمترین قدمی برای رفع مشکل جوانان بر نمی‌دارد.

حمداله مرادی گفت: هشتم دی ماه سال ۱۳۸۹ بود که بهارستانی ها پیشنهاد ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان را تصویب کردند و تولد وزارت خانه ای تحت عنوان وزارت ورزش و جوانان را رقم زدند. ولی امروز زمزمه تفکیک دوباره آن به گوش می رسد! حال در ابن کش و قوس های  سیاسی مسئولین،  زیان و ضرر را این جوانان کشور هستند که متحمل می شوند و از این کردارها دلسرد و مائوس.

وی گفت:جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است. اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشد، جوانان جلوتر از دیگران در صحنه‌اند. اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگرانند و دست آنها کارآمدتر از دست دیگران است. حتی در حرکت انبیای الهی هم – از جمله حرکت صدر اسلام – محور حرکت و مرکز تلاش و تحرک، جوانان بودند.

این خبرنگار برتر گفت : متاسفانه جایگاه خبر و خبرنگار در این شهرستان جا نیفتاده است، به طوری که می توان از مراسمات برگزار شده برای خبرنگاران آن را درک کرد،  مسئولینی که همیشه به دنبال درج اخبار خود در رسانه ها هستند در روز خبرنگار در سکوت وحشتناک فرو می روند و انگار نه انگار و  به روی مبارکشان هم نمی آورند،  خبرنگاران هیچ گونه الزامی ندارند که حتما تمامی مسئولین برنامه و مراسم تجلیل برگزار کنند، تشکر خشک و خالی هم در روز خبرنگار برای ما کافیست.

مرادی تاکید کرد: علی رغم تمامی این بی مهری ها  باز این خبرنگاران هستند که به وظیفه اطلاع رسانی خود عمل می کنند زیرا که آنان مسیری را انتخاب کرده اند که هرچند دشوار و پرخطر است اما لذت آگاهی بخشی به مردم و به سرانجام رسانیدن مطالبات مردمی تمامی سختی ها را برای آنان شیرین می کند

img_2490

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم گفت: در استان زنجان ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی فراوانی وجود دارد و به طوری که ورزشکاران استان توانستند در المپیک ریو  سهیمه  کسب کنند و حتی با حمایت‌های مالی می‌توانستیم در رشته‌های دیگری نیز سهیمه کسب کنیم.

ارسلان حسینی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید با رویکردی جدی و موثر به مسائل حوزه جوانان و ورزش توجه کند اظهار داشت: بازنگری های اساسی  در این عرصه و اختصاص اعتبارات بیشتر به ورزش سلامت جسمی و اجتماعی جامعه را تضمین خواهد کرد و موجب کاهش هزینه های بسیار زیاد درمان در جامعه خواهد شد.
وی گفت: افتتاح باشگاه بولینگ و پیست کارتینگ در شهرستان زنجان دو کار ویژه‌ای بود که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد و جوانان بسیاری را جذب خود کرده و فضای ورزشی و بسیار مفرحی را ایجاد نموده است.

حسینی گفت: یک‌سوم از جمعیت استان زنجان را جوانان تشکیل می‌دهند و باید برای مطالبات به‌ حق آنها راهکارهای کارشناسی شده در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: منابع مالی در نظر گرفته شده در جهت حمایت از جوانان در حوزه وزارت ورزش بسیار کم است و باید دولت مردان و نمایندگان مجلس فکری اساسی و زیربنایی برای حل بخشی از مشکلات این جوانان داشته باشند.

 

 

در این مراسم از ۱۶ جوان برتر در حوزه های ورزش، فرهنگ، موسیقی، هنر ، کار آفرینی، مساجد و هیئات، قرآنی،امدادو نجات، خبرنگار، استعدادهای ویژه، کشاورزی،بازیگری و … تجلیل به عمل آمد که حمداله مرادی مدیرمسئول سایت خبری نبض سحر هم به عنوان جوان برتر در حوزه خبرنگاری از وی تجلیل به عمل آمد.

ردیف محور دستگاه جوان برتر
۱ جوان و نماز ستاد نماز جمعه حسن باکند
۲ جوان و قرآن اوقاف و امور خیریه مسلم مقدم
محمد رضا مرادی شایسته تجلیل هدیه با موسسه قرانی ضحی اکرم مولائی
۳ جوان فعال در مسجد و هئیات مذهبی تبلیغات اسلامی مهدی مقدم
۴ جوان و موسیقی بهزیستی پوریا سلیمانی
۵ جوان و هنرهای نمایشی فرهنگوارشاد محسن ناصری
۶ خبرنگار و عکاس خبری جوان فرهنگ و ارشاد حمداله مرادی
۷ جوان و هنرهای تجسمی فرهنگ وارشاد زهرا مقدم
۸ طلبه جوان تبلیغات اسلامی سیما مولائی
۹ جوان و کارآفرینی  اداره ورزش و جوانان نعمت محمدی
۱۰ جوان با توانایی های خاص بهزیستی محمد رضا فیروزی
۱۱ جوان کشاورز و روستایی جوان کشاورز و روستایی علی احمدی
۱۲ جوان و علم و فناوری فاطمه کلانتری
۱۳ جوان و ورزش اداره ورزش و جوانان علی بختیاری
۱۴ جوان برتر امدادگر هلال احمر هادی عزیزی
۱۵ جوان ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران رحمان بهرامی شهید مدافع حرم

(زهرا بهرامی همسر شهید)

۱۶ جوان  و فیلم فرهنگ و ارشاد ناهید پیوندی

img_2407 img_2414 img_2466 img_2425 img_2426 img_2496 img_2499 img_2532 img_2529 img_2516

img_2501 img_2522 img_2543 img_2536   img_2503

 

img_2554 img_2566

img_2563

 

 

گزارش در حال تکمیل است….

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=53247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.