• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

برقراری بیش از ۵هزار تماس مردمی با ۱۱۰/ افزایش ۴۶ درصدی کشفیات مواد مخدر

  • کد خبر : 53493
  • 13 مهر 1395 - 11:45
برقراری بیش از ۵هزار تماس مردمی با ۱۱۰/ افزایش ۴۶ درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمدره ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از برقراری بیش از ۵هزار و۵۰۰ تماس مردمی با مرکز فوریت پلیس ۱۱۰ شهرستان خبر داد.

به گزارش نبض سحر، سرهنگ  عباس حسنی در نشست خبری صبح امروز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار شده و خواهد شد.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی طی امسال با عنوان « همه با هم برای امنیت و آرامش» اظهار داشت: عمده هدف نیروی انتظامی جلب مشارکت مردم برای تامین امنیت مطلوب است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمدره گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک از جمله برنامه های برگزار شده طی این هفته بوده است.

حسنی در ادامه با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در ۶ ماه اول سال جاری اظهار کرد: در طول این مدت ۱۱ درصد کاهش جرائم را نسبت به سال گذشته داشته ایم و رویکرد نیروی انتظامی ، رویکردی پیشگیرانه است و در رسالت سازمان “اجتماع محور “است و این رویکرد در تمام برنامه ها و مأموریت های ناجا لحاظ می شود.

وی  گفت: بیشترین جرائم صورت گرفته ، در خصوص نزاع ودرگیری است که  عوامل بیشتر آن فشارهای روانی و اقتصادی و دیدن تصاویر و فیلم های خشن از ماهواره است.

فرمانده نیروی انتظامی خرمدره بافزود:  ۵۹ درصد پرونده های تشکیل شده برای درگیری و نزاع با مشاوره های همکاران ما در نیروی انتظامی به سازش  وصلح  ختم شده اند.

img_2213

سرهنگ حسنی با اشاره به تماس های مردمی با مرکز  فوریت پلیس ۱۱۰ ، گفت: طی ۶ ماه اول سال جاری بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تماس با فوریت ۱۱۰ داشته ایم که یک هزار و ۶۲۴ تماس ، عملیاتی بوده که منجر به  تشکیل پرونده شده است و سه هزار و ۸۷۳  تماس هم به صورت تلفنی راهنمائی و ارشاد قرار گرفته اند.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر گفت: در ۶ ماه سال جاری ، افزایش ۴۶ درصدی کشفیات در مواد مخدر را داشته ایم که در همین راستا ۲۱ قاچاقچی دستگیر شده اند که ۱۴ درصد هم در دستگیری ها افزایش داشته ایم.

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=53493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.