• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
3

آل سعود و آمریکا، یزیدیان زمانه هستند/ شهدای گمنام را فراموش نکنید

  • کد خبر : 53869
  • 23 مهر 1395 - 14:39
آل سعود و آمریکا، یزیدیان زمانه هستند/ شهدای گمنام را فراموش نکنید

امام جمعه موقت خرمدره گفت: متجاوزان سعودی در یک مجلس ترحیم صدها انسان بیگناه را کشتند ، کشتارهای صورت گرفته در یمن توسط یزدیان زمان همان امریکا ، اسرائیل آل سعود انجام می شود.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام علی امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره با تجلیل از مقام و منزلت امام حسین (ع) و علی (ع) اظهار کرد: انسان برای دستیابی به عزت در پیشگاه خداوند متعال باید طریق اتصال به خدا و ائمه را در پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه عزت شیعه را امام حسین (ع) با گذشتن از دنیا و ایثار و اتصال به خدا برای آنها فراهم کرده است، اضافه کرد: پیام عاشورا را یاران باقیمانده امام حسین (ع) در جنگ عاشورا با اخلاق و ایراد خطبه‌ها به دنیا اعلام و عزت خود را تثبیت کردند.

امام جمعه موقت خرم‌دره با تاکید بر اهمیت رعایت حجاب توسط بانوان تصریح کرد: خانم‌ها اگر حجابشان را رعایت نکنند، حتی اگر در صف نذورات و خیرات قرار بگیرند نه تنها ثوابی متوجه آن‌ها نیست، بلکه در صف ابن زیاد و یزید قرار می‌گیرند.

امینی با تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) ادامه داد: امام زین‌العابدین با ۳۵ سال امامت سخت‌ترین روزها را داشت و هر کجا آب سرد و غذای گرم و یا قربانی می‌دید، به یاد شهدای کربلا مدت‌ها گریه می‌کردند.

وی ضمن محکوم کردن کشتار مردم یمن گفت: متجاوزان سعودی در یک مجلس ترحیم  صدها انسان بیگناه  را کشتند ، کشتارهای صورت گرفته در  یمن توسط یزدیان زمان همان امریکا ، اسرائیل  آل سعود انجام می شود.

امام جمعه موقت خرم‌دره با تاکید بر مشارکت بانوان در مراسم روضه خوانی ابراز کرد: این مشارکت‌ها باید گسترش یابد و در خانه های خود روضه امام حسین(ع) را برگزار کنید.

امینی همچنین روز ۲۴ مهرماه را به همه نابینایان و روشندلان تبریک گفت و اضافه کرد: این روز با روز تربیت بدنی و ورزش همزمان است.

رئیس حوزه علمیه خرمدره سنت پیامبر اکرم و امام خامنه‌ای را سفارش تحصیل و تهذیب و ورزش اعلام و تاکید کرد: مسئولان باید برای توسعه فضاهای ورزشی تلاش کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای گمنام شهرستان خرم‌دره توصیه کرد، که این شهدا را فراموش نکرده و به زیارت شهدا بروند چرا که عزت و ایثار  در زیارت شهدا است و امنیت و اقتدار امروز ما مرهون شهداست.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=53869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.