• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

۹۲ درصد رقم پیش بینی شده برای سرشماری اینترنتی زنجان محقق شده است

  • کد خبر : 54030
  • 27 مهر 1395 - 10:47
۹۲ درصد رقم پیش بینی شده برای سرشماری اینترنتی زنجان محقق شده است

سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: ۹۱ هزار و ۵۲۲ خانوار این استان تا ساعت ۶ صبح ۲۷ مهر در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند که این رقم معادل ۹۲ درصد از رقم پیش بینی شده برای سرشماری اینترنتی در زنجان است.

نبض سحر: حمید نباتچیان روز سه شنبه در گفت و گو   ایرنا افزود: پیش از آغاز سرشماری اینترنتی، پیش بینی شده بود که ۹۹ هزار و ۲۳۵ خانوار در این سرشماری شرکت کنند.
وی یادآورشد: طی مدت زمان تمدید شده به مهلت قانونی شرکت در سرشماری اینترنتی، به طور متوسط روزانه نزدیک به ۱۲ هزار خانوار اطلاعات خود را ثبت کردند.
مهلت قانونی شرکت در سرشماری اینترنتی تا ۲۴ مهر امسال بود که بر اساس ابلاغیه سازمان آمار ایران این زمان تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ مهر تمدید شد.
نباتچیان اظهار کرد: تا ساعت ۶ صبح ۲۷ مهر، از شهرستان ابهر ۱۲ هزار و ۲۸۲ خانوار، از ایجرود چهار هزار و ۸۳۴ خانوار و از خدابنده ۹ هزار و ۱۷۳ خانوار اطلاعات سرشماری خود را به شکل اینترنتی تکمیل کرده اند.
سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: تعداد خانوارهایی که در شهرستان زنجان اطلاعات خود را به شکل اینترنتی تکمیل کرده اند، به ۴۹ هزار و ۳۶۰ خانوار می رسد.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان خرمدره ۶ هزار و ۲۹۰ خانوار، سلطانیه سه هزار و ۶۳۲ خانوار، طارم سه هزار و ۶۲۱ خانوار و شهرستان ماهنشان ۲ هزار و ۳۳۰ خانوار در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند.
نباتچیان ادامه داد: امید می رود در ساعت های باقی مانده تا پایان سرشماری اینترنتی، تعداد خانوارهای باقی مانده برای تحقق پیش بینی، اطلاعات خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام /*

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.