• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
6

کسب ۲۱۲ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران خرمدره ای

  • کد خبر : 54073
  • 29 مهر 1395 - 9:04
کسب ۲۱۲ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران خرمدره ای

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمدره از کسب ٢١٢ مدال رنگارنگ در تورنمنت های داخلی و جهانی توسط ورزشکاران خرمدره ای در ۶ماه سال جاری خبر داد.

 

 

کاظم مصطفوی در گفت و گو با نبض سحر با بیان این مطلب که ورزشکاران خرمدره ای در اکثر رشته ها فعالیت می کنند اظهار داشت: در ۶ماه سال جاری ورزشکاران خرمدره توانسته اند ۲۱۲ مدال مختلف در عرصه های داخلی و جهانی در رشته های ووشو، دو و میدانی،تیراندازی باکمان ،والیبال،کشتی، تکواندو، فوتبال، شنا، کاراته، بوکس ، معلولین، پاورلیفتینگ، کونگ فو، بسکتبال، و کیک بوکسینگ کسب کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تمامی مدال آوران شهرستان خرمدره گفت: از این تعداد مدال کسب شده ، چهار مدال بین المللی، ۶۲ مدال کشوری و ۱۴۶مدال استانی است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمدره  افزود: تعداد نفرات دعوت شده به ارودی تیم ملی ٢۴ نفراست که در رشته  ووشو هشت نفر،تیراندازی باکمان پنج نفر، دوومیدانی پنج نفر،شنا یک نفر، والیبال پسران یک نفر، والیبال دختران یک نفر ، بسکتبال دختران یک نفر و کونک فو دو نفر است.

مصطفوی همچنین یادآور شد: در شهرستان خرمدره ۱۰ فضای ورزشی زیر نظر اداره ورزش وجوانان وجود دارد که شامل ٧سالن ورزشی، یک  استخر، یک زمین چمن طبیعی و دو زمین چمن مصنوعی است.

وی همچنین میانگین سرانه ورزشی کشور را یک متر و در خرمدره ۷۵ سانتیمتر عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=54073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. کسب مقام اول کشوری در مسابقات پرتاب وزنه در گروه نوجوانان توسط جنای آقای علی کریمی و دریافت مدال طلا و دعوت شدن ایشان به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی را به ایشان و مردم ورزش دوست شهرستان خرم دره تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

  2. کسب مقام اول کشوری در مورخه ۹۵/۷/۳۰ در مسابقات پرتاب وزنه در گروه نوجوانان توسط جناب آقای علی کریمی و دریافت مدال طلا و دعوت شدن ایشان به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی پرتاب وزنه را به ایشان و مردم ورزش دوست شهرستان خرم دره تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.