• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

ساختمان آزمایشگاه مرکزی خرمدره آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 54255
  • 03 آبان 1395 - 9:23
ساختمان آزمایشگاه مرکزی خرمدره آماده بهره برداری است

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره از اتمام ساخت مراحل آزمایشگاه مرکزی شهرستان خرم دره توسط پیمانکار خبر داد و گفت : به زودی این آزمایشگاه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن اشاره به پروژه های در دست احداث شبکه بهداشت و درمان خرم دره اظهار داشت:  ساختمان آزمایشگاه مرکزی شهرستان خرم دره توسط پیمانکار تحویل داده شده است و به زودی مراسم افتتاح آن برگزار می شود.

وی گفت: ساختمان آزمایشگاه مرکزی خرم دره در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی تکمیل و آماده بهره برداری است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره افزود: ساختمان کلینیک تخصصی شهرستان خرمدره هم با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در دو طبقه ساخته می‌شود که امیدواریم تا دهه فجر کارهای ساختمانی آن به اتمام برسد.

 کریمخانی گفت: ساختمان اورژانس با پیشرفت ۱۰۰درصدی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه با ۸۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است و فقط تجهیز مرکز باقی مانده است.

 وی همچنین در خصوص استقرار سی تی اسکن در بیمارستان خرمدره گفت: در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای خرید سی تی اسکن ، فقط ۱۰۰میلیون تومان کمبود بودجه داریم که با جمع شدن این مقدار دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ما نمیدانیم با چه زبانی از تلاش ها وپیگیری های مستمر و خستگی ناپذیر جناب آقای دکتر کریمخانی رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمدره در رابطه با ایجاد یک تحول بنیادی در موضوع سلامت و بهداشت مردم شهرستان تشکر کنیم. یک شهروند خرم دره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.