• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است/ پیشگیری اجتماعی موثر تر از اقدامات انتظامی است

  • کد خبر : 54471
  • 09 آبان 1395 - 8:20

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی نقش بسیار مهم و موثری در ایجاد و تامین امنیت دارد و باید خداوند را شاکر باشیم که چنین وظیفه مهمی را به عهده نیروی انتظامی گذاشته است.

سردار سرتیپ حسین اشتری “فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران” امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: امروزه به برکت خون شهدا، هدایت های رهبر معظم انقلاب ، دعای خیر خانواده های شهدا و هوشیازی ملت ایران از نعمت امنیت در کشور برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه با نگاهی به کشور های منطقه ای و فرا منطقه ای بیشتر متوجه می شویم که خداوند چه نعمت بزرگی را به ملت ایران اسلامی عطا کرده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در نگهداری و ایجاد امنیت در کشور نقش بسزایی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش بسیار بزرگ و موثری در ایجاد و تامین امنیت دارد و باید خداوند را شاکر باشد که چنین وظیفه مهمی را به عهده نیروی انتظامی گذاشته است، تصریح کرد: افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است که مسئول حفظ  امنیت و آرامش را به عهده دارد و در این راستا با استفاده از تمامی امکانات و روحیه جهادی و بسیجی  سعی در حفظ و نگه داری امنیت کشور می کند.

سردار سرتیپ اشتری با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است، گفت: فرق پلیس اسلامی با پلیس غیر اسلامی در این است که پلی اسلامی در دل مردم حکومت می کن و و مردم علاوه بر دوست داشتن پلیس ، با آنها همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ سازمانی وجود ندارد که به این اندازه با مردم ارتباط داشته باشد، اظهار کرد: باید خودمان را خدمت گذار مردم بدانیم تا با دیدن پلیس احساس آرامش کنند و برعکس آن مجرمین با دیدن پلیس ترس بر اندام آنها بیافتد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با افرادی که به حقوق مردم تعرض کنندو برای کسانی که قانون کزیر هستند مقتدرانه برخورد می کند، افزود: فرهنگ عاشورایی ، حسینی و جهادی نیروی انتظامی باعث شده است با همکاری مردم امنیت در کشور وجود داشته باشد.

سردار سرتیپ اشتری با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی موثر تر از اقدامات انتظامی است، گفت: باید آموزش های لازم در محیط های دانش اموزی و بالاتر ، محیط های خانواده انجام شود .

وی با اشاره به اینکه دشمن با توان قوا هجمه فرهنگی وارد می کند تا روحیه عاشورایی و جهادی را از مردم بگیرد، تصریح کرد: مردم با توکل بخدا و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می توانند جلوی هجمه های دشمنان را بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هرکجا که سبک انقلاب اسلامی وجود داشته باشد جرائمی وجود نداشته یا کمتر بوده است، گفت: هرکجا که فرهنگ غربی وجود داشته باشد جرائم در آنجا بیشتر خواهد بود.

سردار سرتیپ اشتری خاطرنشان کرد: هرچه قدر فرهنگ اسلامی را ترویج کنیم پیروز میدان خواهیم بود .

در پایان سرهنگ آزادی با اهدای حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرمانده انتظامی استان زنجان شد.

منبع عصر زنجان

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.