• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

ضرب و شتم یکی از اعضاء شورای روستای ویک توسط بخشدار سلطانیه/ تلاش بخشدار برای اخذ مصوبه غیر قانونی برای انتصاب دهیار

  • کد خبر : 54718
  • 13 آبان 1395 - 14:54
ضرب و شتم یکی از اعضاء شورای روستای ویک توسط بخشدار سلطانیه/ تلاش بخشدار برای اخذ مصوبه غیر قانونی برای انتصاب دهیار

طبق اخبار واصله بخشدار مرکزی سلطانیه تاکید داشته تا مصوبه غیر قانونی از شوراء اخذ نماید تا خانمی را به عنوان دهیار روستای ویک معرفی کند که شوراء از دادن مصوبه خودداری کرده و جریان را به امور روستایی و فرمانداری اطلاع می دهد و این موضوع باعث عصبانیت بخشدار شده و بخشدار در حضور کارمندان و ارباب رجوع حاضر، عضو شورا را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

نبض سحر: سعود قنبری عضو شورای ویک در خصوص ماجرای ضرب و شتم خودش در بخشداری، در گفت و گو با مهرزنجان ،افزود: ماجرا از این قرار است که دو ماه پیش دهیار روستا استعفا داد و آقای بخشدار از ما خواست تا ۴ نفر را به عنوان دهیار معرفی کنیم تا مراحل مصاحبه را طی کنند.

وی با بیان اینکه مصاحبه قانونا باید در امور روستایی باشد نه در بخشداری، تصریح کرد: ولی ما حرف بخشدار را زمین نینداخته و چهار نفر را معرفی کردیم.

عضو شورای روستای ویک با بیان اینکه این چهار نفر مراحل مصاحبه را طی و اعلام کردند یک نفر را معرفی کنید برای دهیاری و مورد قبول است، گفت: ما مرتضی صمدی را فرستادم بعدا گفتند از روستا اعتراض کرده اند و نمی شود و یکی دیگر از اعضا رحمت اله داوردی را قبول نکرد.

وی گفت: بخشدار به ما گفت خانم سیده سپیده موسوی را معرفی کنید و ما گفتیم این را قبول نداریم، خانم نمی تواند امورات روستا را انجام دهد زیرا که بچه دار است و چطور می تواند عوض ۷۰۰ نفر صحبت کرده و کارها را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه به ما گفتند معرفی نامه بنویسید و من اینجا رد می کنم، تاکید کرد: ما در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ معرفی نامه دادیم همان روز به ما نامه آمد که از تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ ما خانم موسوی را به عنوان دهیار معرفی کرده ایم.

قنبری ادامه داد: ما پیگیری کردیم و آقای بخشدار گفت من این را معرفی کرده ام شما هم هر کاری می توانید بکنید .

عضو شورای روستای ویک ادامه داد: بخشداری ما را تهدید کرد و ما این موضوع را با فرماندار در جریان گذاشتیم .

وی گفت: فرماندار ۴ روز به نامه ما جواب نداد و ما به امور روستایی آمدیم و پیگیر مکاتبات شدیم و گفتیم از ۳نفر عضو شورای روستا ۲ نفر از شورا مخالف هستند که خانم موسوی دهیار شوند .

قنبری ادامه داد: اینجا نامه زدند که بدون مصوبه اعضای شورا با رای حداکثری به هیچ عنوان نمی توان دهیار معرفی کرد و این نامه را به آقای حسنلو بخشدار مرکزی فکس کردند و سپس ما رفتیم بخشداری و بخشدار در آنجا به من فحش داده و من را مورد ضرب و شتم قرار داد .

عضو شورای روستای ویک تصریح کرد: من به خاطر این موضوع در دادسرا شکایت کرده ام و به پزشک قانونی هم رفته ام و به بازرسی و حراست استانداری نیز مراجعه کرده ام.

وی با بیان اینکه فرماندار گفت که این موضوع مشکل خانوادگی است و در بیرون نگویید، ادامه داد: به رئیس شورا پیام فرستاده اند که ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان می دهیم این برگه را امضاء کنید.

گفتنی است خانم موسوی گزینه پیشنهادی برای دهیاری روستا، همسر رئیس شورای روستا است.

این اتفاق در تاریخ ۱۰ابان ماه سال جاری رخ داده است.

*حال سایت بخشداری سلطانیه وخیم است

همین موضوع سبب شد تا بازدیدی از سایت بخشداری سلطانیه داشته باشیم که بررسی آرشیو و خبرهای سایت نشان داد که حال این سایت وخیم است به طوری که سالایانه به تعداد انگشت شمار خبر در خروجی این سایت قرار می گیرد.

البته چند خبر کار شده در سایت نیز به هم خورده است که گویی روابط عمومی خبری برای کار کردن در سایت ندارد.

بخشداری سلطانیه

بخشداری سلطانیه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=54718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.