• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

یخ های خودبینی امریکا توسط نامزدهای ریاست جمهوری خودشان آب شد!+فیلم

  • کد خبر : 54765
  • 15 آبان 1395 - 20:49
یخ های خودبینی امریکا توسط نامزدهای ریاست جمهوری خودشان آب شد!+فیلم

دو کاندیدای امریکائی از اوضاع وخامت بار امریکا پرده برداری می کنند و واقعیت امروز جامعه آمریکا را بر همگان آشکار می کنند.

 

به گزارش نبض سحر، در چند سال گذشته از وضعیت اجتماعی و اقتصادی امریکا رسانه های مختلف بتی ساخته بودند که همگان حسرت رفتن به آن جا را داشته اند که خیلی ها فکر مهاجرت به آمریکا داشتند و حتی خیلی ها هم رفتند و برخی ها هم با شرمساری برگشتند.

حال در این روز ها که تنور انتخابات در امریکا داغ است و دو کاندیدای امریکائی بر سر کرسی ریاست جمهورب در جنگ و دعوا هستند برخی از حقایق پشت پرده وضعیت امریکا را فاش می کنند که جای بسی تامل و تفکر است:

y1rqtnrze3o7o71unn3

حال به بررسی برخی ادعاهای “ترامپ”نامزد جمهوری‌خواهان می پردازیم:

او در مناظره ها و سخنرانی های انتخاباتی خود به موارد زیر اشاره کرده است:

ترامپ مدتی است در تلاش است که ثابت کند آمار اشغال منتشر شده در کشور ساختگی است، او فکر می کند که آمار بیکاری این کشور ۵ درصد نیست، بلکه ۹.۷ درصد است.

ترامپ می گوید شما در خیابان های امریکا راه می روید و به شما شلیک می شود! این یعنی بی قانونی در امریکا موج می زند.

کلینتون با بیان اینکه خواهان اصلاح نظام قضایی و بر طرف کردن برخی مشکلات قضایی و جنایی است، تصریح کرد: باید اسلحه را از دستان کسانی که شایستگی آن را ندارند و به دیگران لطمه می زنند خارج کنیم.

کلینتون: متأسفانه نژادپرستی تلویحی در مورد برخی شهروندان وجود دارد،وقتی یک سیاهپوست و یک سفیدپوست به جرمی مشابه متهم می شوند، احتمال بیشتری هست که فرد سیاهپوست به آن جرم محکوم شود که این یک نژادپرستی سیستماتیک در نظام قضایی ماست که باید اصلاح شود.

‘دونالد ترامپ’ واقعیتی متفاوت و هولناک از وضع اقتصاد آمریکا به تصویر می کشد و مدعیست رکودی که از پایان سال ۲۰۰۷ شروع شد هنوز هم ادامه دارد.

دونالد ترامپ گفت بسیاری از آمریکایی ها به خاطر سیاست های اوباما در زمینه انرژی، شغل خود را از دست دادند و بدهی آمریکا به سی تریلیون دلار رسید.

ترامپ : ما باید جلوی سرقت شغل ها را بگیریم و نگذاریم که شرکت های ما آمریکا را ترک کنند. وی تأکید کرد: ما نباید اجازه دهیم کشورهای دیگر کارگران ما را بیکار کنند. ما باید در خصوص توافق های تجاری که با دیگر کشورها جهت فعال سازی اقتصاد آمریکا منعقد کرده ایم، تجدید نظر کنیم.

اینها بخشی از سخنان ترامپ از وضعیت اجتماعی و اقتصادی امریکا بود  در حالی که اوضاع در خیلی از مسائل بحرانی تر است ، افول قدرت در امریکا سرعت گرفته و دیگر به عنوان ابرقدرت شناخته نمی شود.

حال در ادامه مستندی از فسادهای جنسی در امریکارا مشاهده فرمائید:

 

همچنین مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانش اموزان و دانشجویان وضعیت بحرانی آمریکا را هم بیان فرمودند:

ارزشهای انسانی در آن کشور (امریکا)نابودشده و لگدمال‌شده است؛ تبعیض نژادی وجود دارد. همین چند روز قبل از این آن مرد در تبلیغات انتخاباتی‌اش ایستاد و گفت شما اگر رنگین‌پوست هستید، اگر سیاه‌پوست و سرخ‌پوست هستید، در خیابانهای نیویورک و شیکاگو و واشنگتن و کالیفرنیا و غیرذلک وقتی راه میروید، نمیتوانید مطمئن باشید که تا چند دقیقه‌ی دیگر زنده‌اید. شما ببینید! این حرف را کسی دارد میزند که انتظار دارد چند روز دیگر برود در کاخ سفید، بنشیند آمریکا را اداره کند. نژادپرستی آمریکا یعنی این.

فقر آمریکایی‌ها را [هم گفت]. گفت ۴۴ میلیون نفر در آمریکا گرسنه‌اند. او گفت و دیگران هم گفتند که کمتر از یک درصد مردم آمریکا مالک نود درصد ثروت آمریکا هستند. ارزشهای انسانی در آنجا لگدمال شده است؛ تبعیض، اختلاف، نژادپرستی، لگدمال کردن حقوق بشر.

 

[آنها] از لحاظ اقتصادی در بحرانند، از لحاظ سیاسی در بحرانند، از لحاظ بین‌المللی در بحرانند، از لحاظ اخلاقی در بحرانند. از لحاظ اخلاقی -چه در زمینه‌ی مسائل مربوط به اخلاق جنسی، چه [مسائل] مربوط به مفاسد مالی- [براساس] حرفهایی که خودشان میگویند، در مطبوعات خودشان منتشر میشود، حرفهایی که خودشان میزنند -البتّه این خیلی کمتر از واقعیّت است- و آنچه حالا این دو نامزد محترم ریاست‌جمهوری‌شان که یکی از اینها بالاخره چندروز دیگر خواهد رفت در کاخ سفید و رئیس‌جمهورِ آنجا خواهد شد، لابد حرف بی‌حساب نمیزند؛ دوتایی باهم بدند، امّا دست‌به‌دست هم داده‌اند برای افشاگری آمریکا و برای نابود کردن آبروی آمریکا و موفّق هم شده‌اند.این کشور چطور میخواهد بیاید به ایران کمک کند؟ چرا این غلط را در ذهنها میگذارند که «اگر با آمریکا مشکلاتمان را حل کردیم و سازش کردیم، مشکلات کشور حل خواهد شد»؟ نه آقاجان! سازش با آمریکا مشکلات کشور را حل نمیکند، بلکه افزایش خواهد داد؛ مشکلات سیاسی‌ای اگر داشته باشیم، مشکل اقتصادی اگر داشته باشیم؛ مشکلات ما را خودمان باید حل کنیم؛ مشکلات ما را شما باید حل کنید، شما جوانها.(مقام معظم رهبری در دیداربا دانش آموزان و دانشجویان ۱۲ آبان ۹۵)

۱۰۲۸۶۸۲

حال با این اوصاف چگونه برخی سیاستمداران ما همچنان چشم امید به یاری آمریکا دارند و نمی خواهند واقعیت موجود را درک کنند؟

این بار دیگر خودشان دارند افشاگری می کنند و بحمدالله واقعیت دنیای واقعی امریکا را بیان می کنند پس چرا برخی پند نمی گیرند؟

 

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.