• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
11

مسئولین شهرستان وظیفه دارند در مناسبت های ملی و مذهبی شرکت کنند

  • کد خبر : 55036
  • 21 آبان 1395 - 13:36
مسئولین شهرستان وظیفه دارند در مناسبت های ملی و مذهبی شرکت کنند

امام جمعه خرمدره ضمن انتقاد از برخی از مسئولین شهرستان در خصوص عدم شرکت در نماز جمعه و راهپیمائی ۱۳ آبان گفت: مسئولین شهرستان وظیفه دارند در مناسبت های ملی و مذهبی شرکت کنند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نماز جمعه خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: هدف قیام امام حسین همان  هدف بعثت پیامبر(ص) است  و امام حسین(ع)هم جان خود را فدا کرد تا مردم از جهالت رهائی پیدا کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: افشاگری های صورت گرفته در امریکا قابل توجه مردم و دولتمردان قرار گیرد، امریکا از کرامت و انسانیت خبری ندارد و امریکا می خواهد ایران را از درون تهی کند.

امام جمعه خرمدره افزود: دشمن همان دشمن است ، در داخل ما باید به خودکفائی و اشتغال خود فکر کنیم و امام خمینی (ره) فرمودند: ننگ است که یک مسلمان به دشمن بگوید که نان من در دستان توست و انسان بمیرد بهتر از این است که از دشمن خود تقاضای مایحتاج کند.

حسینی گفت: در کشور ما برخی ها که ضعف شخصیت دارندو تکیه بر شیطان دارند ، می خواهند مردم را در مسیر خود بکشانند و مردم در ماه محرم وصفر فریاد هیهات من الذله سر داده اند، مردم فرمایش امام حسین را سرلوحه خود قرار داده اند

وی گفت: ۳۳هزار قتل در امریکا اتفاق افتاده است ،  امریکا یعنی فقر و خشونت در داخل و جنگ و ویرانی  در خارج ، خودکشی کهنه سربازان، بدهی های تریلیون دلاری امریکا و اعتراف به نابودی زیرساخت های خودشان را دارند، امریکا منشا ظلم و فساد است.

خطیب جمعه خرمدره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات  و خبرگزاری ها اشاره کرد و گفت: در همان روزی که حسن روحانی از بستن دهان ها و شکستن قلم ها انتقاد کرد،  قوه قضائیه هم در این خصوص گفت: این درحالی است که خودشان فشارهایی برای بستن روزنامه ها داشتند، انسان بهتر است که روراست باشد.

حسینی همچنین با اشاره هفته کتابخوانی گفت: طبق سفارش دین انسان باید به سمت کتاب و کتابخوانی برود ، از برخی کارهای بیهوده پرهیز کنند و این کتابخوانی را ترویج دهند.

وی ضمن انتقاد از برخی از مسئولین شهرستان  در خصوص عدم شرکت در نماز جمعه و راهپیمائی ۱۳ آبان گفت: مسئولین شهرستان وظیفه دارند در مناسبت های ملی و مذهبی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=55036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.