• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

تجلیل از ۳۵ برگزیده علمی بسیج در جشنواره جهادگران علم و فنآوری؛ سخنرانی رئیس دانشگاه امام حسین (ع) در زنجان

  • کد خبر : 55160
  • 24 آبان 1395 - 17:49

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان گفت: از ۳۵ برگزیده علمی بسیج در جشنواره جهادگران علم و فنآوری در زنجان تجلیل می شود.

 عباس بابایی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت:جشنواره جهادگران علم و فنآوری همزمان با دومین روز بسیج در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این روز با عنوان انقلابی گری و پیشرفت نامگذاری شده است، افزود: این جشنواره در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره روز دوم آذرماه سال جاری برگزار می شود، گفت: بررسی راهکارهای تسریع در روند رشد علم و فنآوری با رویکرد نقش آفرینی بسیجیان از مهمترین اهداف این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان توسعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و نوآوری را از طریق الگو سازی از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد و گفت: ارائه دستاوردهای علمی بسیجیان و تجلیل از نخبگان و سرآمدان علمی بسیج از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

بابایی با بیان اینکه در این جشنواره برگزیدگان بسیج اساتید، جامعه پزشکی، دانشجویی، دانش آموزی، کارگری، کارمندی و  فرهنگیان مهندسین صنعت، عمران و کشاورزی تجلیل می شوند، افزود:دو پایگاه علمی مستقر در ناحیه زنجان و ابهر،مخترعان و مبتکران سازمان علمی و پژوهشی استان و اعضای کارگروه های خانه نخبگان بسیج از دیگر تجلیل شوندگان این برنامه هستند.

وی از سخنرانی حسنی آهنگر، رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این جشنواره خبر داد و گفت: سه نفر از اساتید و نخبگان بسیج و مخترعانی که دارای اختراعات ویژه هستند در این جشنواره طرح های خود را ارائه می کنند.

این مسئول با اشاره به ارائه گزارش دو نفر از اعضای کارگروه نخبگان بسیجی در این جشنواره، بیان داشت: تجلیل از سه غرفه برتر نمایشگاه از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیجیان در این جشنواره، گفت: علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/منبع: موج رسا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=55160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.