• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

مذاکره با امریکا سرمایه معنوی ما را گرفت/ روحیه و تفکر بسیجی راه حل عبور از مشکلات است

  • کد خبر : 55539
  • 05 آذر 1395 - 14:08
مذاکره با امریکا سرمایه معنوی ما را گرفت/ روحیه و تفکر بسیجی راه حل عبور از مشکلات است

امام جمعه خرمدره گفت: بر خلاف نظر دولتمردان که مذاکره مشکلات مارا حل می کند، مذاکره فقط دارایی مار را از ما می گیرد مذاکره سرمایه معنوی ما را گرفت و نجات کشور ما در گرو روحیه و تفکر بسیج است.

به گزارش نبض سحر، سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:  حرکت میلیونی اربعین نمونه و نماد بسیج مردمی است و اگر بسیج و تفکر بسیج نبود پیروزی انقلاب امکان پذیر نبود.

وی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم(ص) ، امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: خداوند توفیق ادامه مسیر راه آنان را عنایت کند زیرا که  بهترین افراد به لحاظ رفتار و کرداربودند و برای پاکی نسل هاو برای تعلیم تعلم آمدند، برای هدایت ما حتی عزیزانشان به شهادت رسید و مصیبت دیدند، این همه صبر و جان فشانی برای هدایت امت بود.

امام جمعه خرمدره همچنین ضمن گرامیداشت روز بسیج گفت: حرکت میلیونی اربعین نمونه و نماد بسیج مردمی است و اگر بسیج و تفکر بسیج نبود پیروزی انقلاب امکان پذیر نبود.
حسینی در ادامه به همین مناسبت افزود: اگر عراق و سوریه به تاٌسی از ایران ،مردم را بسیج نمی کرد کشورشان از بین می رفت ، نجات کشور ما در گرو روحیه و تفکر بسیج است و امام می فرماید بسیج لشکر مخلص خداست و تکریم بسیج تکریم مردانگی وعزت است.
وی در ادامه گفت: تمام تلاش دولت بایدخدمت به مردم باشد،کنسل شدن سخنرانی یک شخص چه زیان و یا نفعی برای دین دارد، ما باید اقتصادمقاومتی را در کشور عملی کنیم تا مردم از حداقل لذت زندگی برخوردارشوند.

خطیب جمعه خرمدره  در ادامه مناسبت های دیگری همچون روز نیروی دریای ، شهادت  مدرس و ایستادگی در برابر رضا شاه و روحیه  ظلم ستیزی و شجاعت آن گفت: تمام مسئولین و نماینده های ما بایستی به راه شهید مدرس  تاسی کنند، تمام مسئولینی که مردم انتخاب می کنند خدمت گذار مردم هستند همانطور که رهبر می گوید به من خدمت گذار بگویید ،مسئولین بایستی خدمت گذاری را آویزه گوش خود کنند.

حسینی  در پایان گفت: دشمن نمی تواند مشکل ما را حل کند، آمریکا قوانینی را که ۲۰ سال گذشته را دوباره احیا نموده و ۲۵ بند تحریمی را برای ایران آماده نموده و چند مورد را نیز تصویب کرده اند ، بر خلاف نظر دولتمردان که مذاکره مشکلات مارا حل می کند، مذاکره فقط دارایی مار را از ما می گیرد  مذاکره سرمایه معنوی ما را گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=55539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.