• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

دانشگاه بایستی افرادی مومن متدین و انقلابی را تربیت کند

  • کد خبر : 55775
  • 12 آذر 1395 - 14:17
دانشگاه بایستی افرادی مومن متدین و انقلابی را تربیت کند

امام جمعه خرمدره گفت:دانشگاه بایستی افرادی مومن متدین و انقلابی را تربیت نماید ، دشمن سعی نموده تا دانشجویان،نخبه ها و اساتید را با مواردی که خواستار پیاده سازی آن بوده سرمایه گذاری کند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن   تبریک حلول ماه ربیع الاول و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع)  گفت: امام حسن عسگری(ع) در دوره ای بود که معتمد عباسی ۳۰۰ هزار نفر را در بصره کشت .
وی با اشاره به خدمات آن امام همام گفت: تشکیل حوزه علمیه ، ایجاد شبکه های ارتباطی وکلا،نواب و پیک ها ، کلاسها و جلسات سری و سیاسی، شیعیان و حمایت از فقرا، آماده سازی مردم برای زمان غیبت و روحیه دهی به یاران از خدمات ارزشمند امام حسن عسگری بود.
امام جمعه خرمدره همچنین با تسلیت و تسلی آرامش برای خانواده های حادثه دیدگان قطار  گفت: قطعی آب و برق استان مازندران با کمی بارش برف جای تاسف دارد و مسئولین در این زمینه بایستی پاسخگو باشند.
حسینی با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  دانشگاه بایستی افرادی مومن متدین و انقلابی را تربیت نماید ، دشمن سعی نموده تا دانشجویان،نخبه ها و اساتید را با مواردی که خواستار پیاده سازی آن بوده سرمایه گذاری کند و مسئولین مبادا به دانشجویان و عناصر متعهد و انقلابی برخورد کند .،دانشجو مطالبه گرو و زبان گویای مردم است .
وی  با توجه به ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی گفت: امام راحل میفرماید در اسلام حکومت، حکومت اسلام است و قانون برا همه است و همه باید از آن تبعیت نمایند  اما بعضی مواردی به عنوان قانون وضع میگردد که در آن استانداردی نیست به عنوان مثال حقوق بالای ۲۰ میلیون را چه کسی وضع نموده و این ۲۰ میلیون را چه کسی به عنوان حد تعارف وضع  کرده است.
خطیب جمعه خرمدره از حقوق های بالا  و غیر متعارف ، حد وحدود های غیر متغارف حقوق ، ارائه پاداش و وام های گزاف به یک نفر و همچنین  از برگشت  فقط ۵میلیارد از ۴۰۰ میلیارد و همینطورعدم معرفی پرونده ۴۰۰ نفر   در این زمینه اعلام نارضایتی نمود و گفت : آیا با این ظلم ها  میتوان گفت آرمان های انقلاب به آرمان های امام پایبند است .
حسینی  در ادامه گفت: هدف  از این صحبت ها دعوت به تقوی  وگفتن حق وآگاهی و روشنگری مردم است تا انتخابمان درست باشد .
وی همچنین در پایان به  مناسبت روز جهانی معلولین اشاره کرد و خواستار مشارکت و حمایت از آنها شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=55775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.