• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

حل مشکل بیکاری در اولویت فرمانداری است

  • کد خبر : 55825
  • 14 آذر 1395 - 12:51
حل مشکل بیکاری در اولویت فرمانداری است

فرماندار خرمدره گفت: ولویت فرمانداری توسعه شهرک صنعتی و حل مشکل بیکاری شهرستان که از دغدغه های اصلی مردم به شمار می‌رود ،است.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی   در دیدار جمعی از نمازگزاران و مسئولین حوزه علمیه ولیعصر(عج) ضمن اشاره به اهتمام جدی جهت رفع مشکلات مسجد جامع و سایر مساجد شهرستان،کمبود بودجه را مهمترین چالش پیش روی پروژه های نیمه تمام عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: به دلیل کمبود بودجه تنها پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصدی برخوردار هستند امکان ساخت و ساز در آنها وجود دارد.

فرماندار خرمدره  با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان خرم دره بیان کرد: اولویت فرمانداری  توسعه شهرک صنعتی و  حل مشکل بیکاری شهرستان که از دغدغه های اصلی مردم به شمار می‌رود ،است.

 محمدی بومی بودن در شهرستان خرم دره را از افتخارات خود برشمرد و عنوان کرد: از هیچ تلاشی در راستای عمران و آبادانی شهرستان دریغ نخواهد کرد.

وی  با بیان اینکه خیرین شهرستان رتبه  نخست استان را در ساخت پروژه های عمرانی و خدماتی به خود اختصاص داده‌ اند ،یادآور شد: شهرستان خرم دره تنها شهرستانی است که اکثر زمین‌های فضاهای اداری، فرهنگی، مذهبی ،آموزشی وعلمی و بهداشتی درمانی توسط خیرین نیک اندیش شهرستان تامین و همچنین در ساخت این اماکن نیز همواره مشارکت فعال داشته اند.

فرماندار خرمدره کمبود بودجه را مهمترین چالش پیش روی پروژه های نیمه تمام عنوان کرده و افزود: به دلیل کمبود بودجه تنها پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصدی برخوردار هستند امکان ساخت و ساز در آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=55825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از جمله اقداماتی که می تواند در برآورده نمودن نیات پاک فرماندار عزیز شهرستان خرم دره در ایجاد شغل و کاهش معضل بیکاری کمک کننده باشد ، موضوع توجه به صنعت گردشگری می باشد . با تامین اعتبار مربوط به ساخت پل رحمت آباد و اتصال خرم دره به خدابنده و استان های جنوب غربی و خارج شدن خرم دره از بن بست و… و رونق گرفتن آمد و شد از طریق این شهرستان ، در وضعیت معیشت مردم و کاهش نرخ بیکاری تحول مهمی میتواند اتفاق بیفتد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.