• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

معلولان نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان دارند

  • کد خبر : 55960
  • 18 آذر 1395 - 12:59
معلولان نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان دارند

فرماندار خرمدره گفت: معلولان از جمله اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان دارند، لذا باید تلاش شود تا شرایط بهتری برای زندگی آن‌ها در جامعه مهیا شود.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در دیدار با خانواده معلولان خرم‌دره که به مناسبت هفته معلولان برگزار شد، با اشاره به زحمات و رنج‌های فراوان خانواده‌هایی که از افراد دارای معلولیت نگه‌داری می‌کنند، اظهار کرد: قطعاً این یک امتحانی الهی است و خانواده‌های دارای معلول به یقین جزو قبول‌شدگان نزد خداوند متعال در این امتحان هستند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان باید به قشر معلولان در جامعه توجه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: معلولان از جمله اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان دارند، لذا باید تلاش شود تا شرایط بهتری برای زندگی آن‌ها در جامعه مهیا شود.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره، رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی را کاری ارزشمند و پسندیده عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم این بازدیدها و دیدارها تنها به هفته بهزیستی یا روز جهانی معلولان ختم نشود، بلکه به صورت مستمر و در جهت رفع مشکلات این قشر از جامعه انجام گیرد.

 

این مسئول با بیان اینکه بهزیستی تاکنون توانسته در کمک به مددجویان و معلولان گام‌های مهمی بردارد، تاکیدکرد: توانمندسازی مددجویان از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار بهزیستی شهرستان قرار گیرد.

 

محمدی با اشاره به اینکه در شهرستان خرم‌دره یک‌هزار معلول وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۲۳ معلول در شهر و ۲۷۷ معلول نیز در مناطق روستایی شهرستان زندگی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=55960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بارک الله به فرماندار جدبد. امیدواریم این مسائلی که طرح کردید در حد حرف نباشد. یادمان باشد که این پست ها عاریتی است و ما فقط چند صباحی فرصت یافته ایم که به مردم خدمت کنیم. پس آگاه باشیم گه نفس اماره من مسئول را در دام خود گرفتار نکند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.