• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

لیگ کاراته استانی بانوان و آقایان برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود/ تشکیل تیم‌های مشورتی کاراته در زنجان

  • کد خبر : 56377
  • 02 دی 1395 - 11:03

سرپرست هیئت کاراته استان زنجان از برگزاری لیگ کاراته استانی برای نخستین بار در زنجان خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات هفته آینده برگزار می شود.

محسن سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به برگزاری کلاس‌های کاراته به منظور ارتقاء سطح فنی هنر جویان کاراته در استان زنجان اظهار کرد: این کلاس‌ها به منظور ارتقاء سطح فنی استان در بین هنر جویان، مربیان و داوران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه سطح فنی ورزشکاران استان  برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام شده است.

سرپرست هیئت کاراته استان زنجان بیان کرد: کلاسهای ارتقاء مربیگری و داوری ویژه آقایان و بانوان هفته آینده و در ۳ ماهه چهارم سال در زنجان برگزار می‌شود.

وی شرکت در مسابقات سوپرلیگ بزرگسالان بانوان را از دیگربرنامه‌های هیئت کاراته استان زنجان عنوان کرد و افزود: شرکت در این مسابقات با اتکا بر توان داخلی استان و بهره‌مندی از کاراته کاهای و مربیان بومی به منظور افزایش تجربه آنان برگزار می‌شود.

سهندی با اشاره به اینکه در طول سال فضاسازی فرهنگی و تبلیغی به منظور جذب جوانان و بزرگسالان به رشته ورزشی کاراته انجام می‌شود، ابراز کرد: لیگ کاراته استانی نیز در زنجان برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کاراته استان زنجان ابراز کرد: برنامه‌ریزی مدون برای برگزاری اصولی لیگ کاراته استانی برای نخستین بار ویژه آقایان در سطح استان در دوره سنی نونهالان و نوجوانان انجام شده است.

سهندی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۲ تیم از سطح استان در زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات از هفته آینده در زنجان آغاز می‌شود.

وی برگزاری لیگ کاراته استانی ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌های هیئت کاراته استان زنجان بیان کرد و گفت: برنامه‌ ریزی‌های لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات ویژه بانوان نیز برای نخستین بار در استان انجام شده است.

سرپرست هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات نیز در ۳ رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات نیز ۱۵ تیم از سطح استان حضور خواهند داشت که هفته آینده در زنجان برگزار می‌شود.

سهندی با اشاره به اینکه تعاملات لازم با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط به ویژه آموزش و پرورش به منظور تامین امکانات زیر ساختی انجام می‌شود، بیان کرد: افزایش قابلیت و توانمندی کمی و کیفی هیئت‌های شهرستانها در خصوص سبک‌های کنترلی و آزاد کاراته نیز از جمله برنامه‌هایی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های مشورتی با حضور مربیان، داوران و پیشکسوتان کاراته در استان زنجان خبرداد و افزود: تشکیل تیم‌های مشورتی به منظور استفاده از توان فنی، مدیریتی و عملکردهای تمامی کسانی که در کاراته استان صاحب فکر، تجربه و دغدغه هستند انجام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.