• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

آمریکا در سال ۸۸ با مکر به دنبال اغواگری در سیاست داخلی ایران بود/حضور ملت ایران در روز ۹ دی تیغ بر ناراستی‌ها کشید

  • کد خبر : 56516
  • 08 دی 1395 - 8:43
آمریکا در سال ۸۸ با مکر به دنبال اغواگری در سیاست داخلی ایران بود/حضور ملت ایران در روز ۹ دی تیغ بر ناراستی‌ها کشید

رئیس مجلس گفت: ملت رشید ایران پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌‌های سال ۸۸ با حضور خود در صحنه تیغ بر ناراستی‌ها کشید.

 

حضور ملت ایران در روز 9 دی تیغ بر ناراستی‌ها کشید/مردم با رهنمودهای رهبری مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کردندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (چهارشنبه، ۸ دی ماه) با اشاره به فرا رسیدن سالروز ۹ دی گفت: ملت رشید ایران پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیع روز عاشورای سال ۸۸ با حضور یکپارچه و تعیین‌کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی‌ها و ظلم بر انقلاب کشید.
وی افزود: مردم اراده خویش را مجددا بر صراط اصیل انقلاب حاکم نمودند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت آتی کشور را مشخص نمود.
رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست بی‌صورت و بی‌سیرت با مکر و حیله‌گری به دنبال آشفته‌سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن سال رخ داد را مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود صحنه را خود به دست گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیز عِدل آن نمی‌توان یافت، قدردانی از این همت عالی ملت، راست‌اندیشی در دین و مسیر روحانیت، صداقت در پیمودن راه امام راحل و شهدای عظیم‌الشان انقلاب و پیروی از راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانگان مستحکم نماییم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.