• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

امروز هم زمینه های فتنه کم و بیش در جامعه ما وجود دارد/به کسانی رای بدهید که آن ها مایه تقویت ولایت فقیه باشند /حصر خانگی کمترین کاری است که برای فتنه گران در نظر گرفته شده است

  • کد خبر : 56569
  • 09 دی 1395 - 11:22
امروز هم زمینه های فتنه کم و بیش در جامعه ما وجود دارد/به کسانی رای بدهید که آن ها مایه تقویت ولایت فقیه باشند /حصر خانگی کمترین کاری است که برای فتنه گران در نظر گرفته شده است

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هم متاسفانه زمینه های فتنه کم و بیش در جامعه ما وجود دارد و به کسانی رای بدهید که آن ها مایه تقویت ولایت فقیه باشند، در انتخابات به کسانی رای ندهیم که با دیدگاه های بدعت زا دست های مقام معظم رهبری را می بنند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی شهرستان خرمدره ضمن گرمیداشت یوم الله ۹ دی اظهار داشت : انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ایران حدود ۳۸  سال  از عمر آن می گذرد و  با باور به گزاره های ایمانی شکل گرفته است.

وی با   اشاره به مهمترین شعارهای امام راحل گفت: یکی از مهم ترین شعارهای امام راحل این بود که ما دنبال استقلالیم ما نمیخواهیم نوکر آمریکا باشیم ، ما نمیخواهیم برده و عبددولت های جنایت کار عالم باشیم،  استکبارستیزی شعار اصلی انقلاب بوده است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظلم ستیزی مردم گفت:  امام راحل و مردم در خصوص ظلم هائی  که زمان طاغوت بر مردم  انجام می شد  و فقری که بر مردم   و اشرافی گری که بر شاه و اطرافیانش حکم فرما بود ،ریخت وپاش های جشن های۲۵۰۰ساله، اسراف وتبذیرهایی که در زندگی های شاهانه بود  ناراحت بودند.

دولابی گفت:   اسلام می گوید که شما باید از مظلوم دفاع بکنید، مرز ،جغرافیا ، فرهنگ و  زبان مانع از دفاع از مظلوم نمی شود، فلذا یکی از شعارهای اصلی انقلاب ما مبارزه با ظلم اسرائیل جنایت کار بر علیه مسلمانان مظلوم بوده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه  امام حسین(ع) جلوه  بارز ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است گفت: درسال ۸۸ در جریان فتنه این سه گزاره واین سه باور تاریخی را زیر پا گذاشتندو فتنه گران با ادعای تقلب در انتخابات مردم  را به خیابان ها ریختند.


دولابی با اشاره به حوادث اخیر انقلاب  گفت: در ۱۶آذر دانشجوها به دلیل مبارزه را آمریکا کشته شدند اما یک عده آمدند ،شعار حمایت  از آمریکار را سر دادند و در روز قدس که یادگار امام راحل است برای مبارزه با رژیم صهیونیستی است یک عده آمدند گفتند: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، در روز عاشورا که محور اتحاد مردم شریف ایران است و همه شعارهای انقلابی زیر پرچم سیدالشهدا جمع است یک عده آمدند و توهین کردند به مجالس سیدالشهدا و پرچم های  عزای سیدالشهدا را به آتش کشیدند.
نماینده مردم استان زنجان در خبرگان رهبری  گفت:  انسان بصیر می بیند میفهمد این جریان ،جریان تقابل با اسلام و قرآن و همان جریانی است که شاه خائن دنبال می کرد،مردم بصیر انقلابی فهمیدند ، انقلاب دوم رو رقم زدند، همان مردمی که درسال  ۵۷ انقلاب اسلامی را بوجود آوردند در ۹ دی  ۸۸به انقلاب جان و روح تازه دمیدند وانقلاب را مستحکم تررکردند و دشمنان ما فهمیدند که مردم بر سر شعارهای اصلی انقلاب که شعار قرآن است ،شعار امام حسین  است ایستاده اند.

دولابی با اشاره به اینکه امروز هم متاسفانه زمینه های فتنه کم و بیش در جامعه ما وجود دارد اظهار کرد:  کسانی که با شعارهای فرینده میخواهند در مقابل شعارهای اصلی انقلاب ایستادگی کنند، شعار اصلی انقلاب استکبار ستیزی است،  میگویند آقا باید تعامل سازنده با جهان داشت ،کلمات قشنگ ،جملات فرینده عبارت های زیبا باطن قضیه  چیز دیگری است یعنی اسکتبارستیزی را بزاریدکنار، مردم خسته شدند.
وی گفت : مقام رهبری می فرمایند : روحیه  جهاد، شهادت طلبی ، میگویند تا کی جنگ طلبی ، خشونت ، خون ریزی،  اسلام دین رحمانی است باید با همه مهربان بود ، همین اسلامی که  دین رحمانی است به ما دستور داده که در مقابل ظلم ظالم بایستیم.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: کسانی را که به عنوان نظریه پرداز معرفی کردند که امروز تمام منصفان به عمق خباثت اینها واقفند، آغازگر پدید آمدن فتنه ها هوا پرستی ها و بدعت گزاری است ،بصیرت دینی حکم می کند که در برابر این نگاه بایستیم.

 

 

  حصر خانگی کمترین کاری است که برای فتنه گران در نظر گرفته شده است

 

دولابی گفت: گناه فتنه گر از قتل بالاتر است، فتنه گر خونها رو باید به گردن بگیرد، خسارت هایی که وارد کرده باید جوابگو باشد،  یک عده آدم خود فروخته تمام سعی آنها  این است که حصر سران فتنه شکسته شود، یک کلمه از جنایت بزرگ نمی گویند ، چه ضربات جبران ناپذیری رو اینها رو زدند

وی با اشاره به جریان حصر خانگی عایشه در زمان حضرت علی گفت: امیرالمونین در جنگ جمل خروج کرده بود و امام علی وی را در محاصره خانگی قرار داد، حصر خانگی کمترین کاری است که برای فتنه گران  در نظر گرفته شده است.

نماینده مجس خبرگان رهبری با اشاره به این که اهل بصیرت نگاه هشان به دهان رهبری است گفت:  بصیرت حکم می کند، اهل بصیرت نگاه هشان به دهان رهبری  باشد در عرصه انتخابات که پیش رو است ،ببینید مواضع چه کسانی با مواضع مقام معظم رهبری که برخواسته از قران و متناسب  مصالح انقلاب  است .

 

دولابی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: به کسانی رای بدهید که آن ها مایه تقویت ولایت فقیه باشند، به کسانی رای ندهیم که با دیدگاه های بدعت زا   دست های مقام معظم رهبری را می بنند.

 

وی گفت: اگر در صدر اسلام با فتنه گری دستهای حضرت علی را با ریسمان بسته اند امروز دست های ولی فقیه را  با شیوه های دیگری می بندند، امت انقلابی باید در صحنه باشد و بداند جریان انقلاب و جریان مبارزه با اشرافی کری و ظلم همچنان ادامه دارد، حمایت مردم بصیر از انقلاب، به معنای حمایت از فیش های نجومی نیست، به معنای حمایت از اشرافی گری و دریوزگی به درگاه  بیگانگان نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت:  مسئولین  فکر نکنند حضور مردم در صحنه به معنای حمایت  و تائید همه دیدگاه های آن هاست،  مردم مطالبه گر هستند  و منتظرند   در وقت خودش به  فرمان رهبری، کنار بزنند ، مسئولینی که به خاطر هواپرستی ، خوی  اشرافی  و نگاه التقاطی و دیدگاه بدعت آلود خودشان این انقلاب را منحرف بکنند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.