• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
2

راه اندازی مجتمع پتروشیمی توسط نمایندگان مجلس استان زنجان و مدیران استانی پیگیری می‌شود/ موانع تولید در شهرستان ایجرود بررسی می‌شود

  • کد خبر : 56740
  • 14 دی 1395 - 9:38

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به راه اندازی مجتمع پتروشیمی گفت: راه اندازی مجتمع پتروشیمی و رفع موانع این پروژه توسط نمایندگان مجلس استان زنجان و مدیران استانی پیگیری می‌شود.

به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, ناصر فغفوری در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت‌: با توجه به استقرار صنایع بزرگ در شهرستان ایجرود تحولات حوزه تولید و تجارت در این شهرستان با حساسیت خاصی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد‌: جذب سرمایه گذاران بزرگ به منظور ایجاد رونق در فضای کسب و کار و اشتغال اولویت کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

فغفوری با بیان اینکه اولویت اول سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ایجرود پیگیری راه اندازی مجتمع پتروشیمی است افزود‌: مجتمع پتروشیمی از پروژه‌های بزرگ استانی محسوب می‌شود و همه نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی پیگیر رفع موانع راه اندازی آن هستند.

وی عنوان کرد‌: وضعیت مطلوبی در زمینه بهره برداری از معادن  شهرستان ایجرود حاکم است و انتظار میرود از فعالیت قانونی معدنکاران حمایت لازم انجام گیرد.

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: پیگیری مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی از ماموریت ها و وظایف اصلی سازمان متبوع است و با حضور در شهرستان ها و برگزاری جلسه با فرماندار محترم منطقه و صاحبان صنایع و معادن در راستای انجام این ماموریت است

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با حضور در بین صنعتگران و معدنکاران به درک متقابل و صحیحی از مشکلات و موانع موجود در سر راه تولیدکنندگان و راهکارهای رفع موانع دست بیابیم.

فغفوری خاطر نشان کرد: استقرار صنایع بزرگی همچون سیمان خمسه، فولاد سهند و پتروشیمی آینده درخشانی را برای شهرستان ایجرود رقم خواهد زد.

در ادامه این جلسه بیات فرماندار شهرستان ایجرود نیز عنوان کرد: نتیجه عملکرد مثبت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در شهرستان ایجرود کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه گزارش فعالیت‌های مربوط به شرکت پتروشیمی در بین مردم منطقه مشهود نیست گفت: فرمانداری شهرستان در تیررس انتقادات مردم منطقه در خصوص عدم عملکرد مناسب مدیران شرکت پتروشیمی قرار دارد.

بیات ضمن انتقاد از عدم تعامل مدیران شرکت پتروشیمی با مردم و مسولین شهرستان ایجرود خاطر نشان کرد: باید تسهیلات لازم برای استقرار صنایع در شهرک تخصصی پتروشیمی در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.