• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

اعضای ستاد انتخابات استان زنجان معرفی شدند

  • کد خبر : 56808
  • 16 دی 1395 - 13:33

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در راستای انجام تمهیدات لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا، طی احکام جداگانه‌ای رئیس و اعضای اصلی ستاد و مسئولین کمیته‌های فرعی انتخاب و معرفی شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، بهروز مهدوی، از ابلاغ احکام اعضای ستاد انتخابات این استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس احکام صادره از سوی استاندار زنجان، سید بیوک موسوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حفظ سِمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و بهروز مهدوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان زنجان معرفی شدند.

وی با اشاره به انتخاب و ابلاغ احکام رؤسا و اعضای کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان زنجان، خاطرنشان کرد: ولی‌الله ایمانی رئیس کمیته فناوری اطلاعات، مصطفی حمیدی رئیس کمیته استعلامات و حراست، امیر حسین اسکندری رئیس کمیته امنیت، عبدالرضا شهبازی رئیس کمیته بازرسی و حقوقی ستاد و حسین همپا به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و امور مالی ستاد انتخابات استان زنجان معرفی شده‌اند.

مهدوی همچنین به انتصاب علی شفیعی مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان اشاره کرد و افزود: ادریس سالاری به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان انتخاب شده و نیز رضاعلی بخشی‌فرد و بهروز احمدی به ترتیب مسئولیت کمیته‌های اجرایی و آموزش ستاد انتخابات استان را بر عهده دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در ادامه از انجام سایر اقدامات از قبیل: برآورد تعداد تعرفه‌های مورد نیاز استان و اعلام به وزارت کشور، پیش‌بینی تعداد صندوق‌های مورد نیاز و آماده‌سازی زمینه برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در مراکز استان‌ها و برخی از شهرهای استان خبر داد و یادآور شد: تاکنون سمینار آموزشی فرمانداران و بخشداران استان در مشهد مقدس و دوره آموزشی یکروزه کارشناسان حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان برگزار شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان به برنامه زمانبندی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: زمان صدور فرمان آغاز این انتخابات از سوی وزیر کشور در ۲۲ فروردین سال ۹۶ خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که معرفی معتمدین شهرستان‌ها به وزارت کشور به منظور تشکیل هیئت‌های اجرایی مرکزی ۱۱ اسفندماه سال‌جاری خواهد بود اضافه کرد: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در مدت ۵ روز از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ فروردین‌ماه سال آینده و بازه زمانی پیش‌بینی شده برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۲۰ روز از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت سال۹۶ خواهد بود.

مهدوی همچنین به برنامه زمانبندی پنجمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و یادآور شد: صدور فرمان آغاز این بخش انتخابات از سوی وزیر کشور در ۲۵ اسفندماه سال‌جاری خواهد بود و کاندیداها از ۳۰ اسفند تا ۶ فروردین ماه به مدت ۷ روز برای ثبت‌نام و از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته برای تبلیغات انتخاباتی خود فرصت خواهند داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: به دلیل تقارن زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا با ایام پایان سال‌جاری و تعطیلات عید نوروز، طی طرحی پیشنهاد شده در صورت تائید مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام در تاریخ ۲۳ تا ۳۰ اسفندماه برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخذ آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ انجام خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=56808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.